Gå til innhold

Min erfaring med Pedersen's Racing

Ranger emnet

Colli

Anbefalte innlegg

Kan hende vi har en slik tråd fra før her, men jeg må bare få skryte av de som jobber der! :) Jeg har aldri blitt møtt med av så hyggelige og flinke selgere før. De er prakteksemplarer i jobben sin, og nøler ikke ett sekund med å hjelpe.

Grunnen til at jeg nevner dette nå er at i september så kjøpte jeg oljefilteradapter og noen tennplugger til turboprosjektet mitt, samt noen motorfester. Nå gikk hele prosjektet mitt i dass, og jeg sendte mail til Pedersen's og spurte pent om jeg kunne levere tilbake delene.

Jeg trengte ikke prøve å overtale Heine en gang, han sa det var greit med en gang. Han er en helt! :) Det er ikke første gangen han viser seg å være en skikkelig kar heller. Har bare hørt gode ting om Pedersen's og håper alle er enige!

Kan trygt anbefale folk å handle hos ham! :)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja de er kjempe koselige var litt morsomt skulle dra til dem og dem hadde flyttet til andre lokaler så sier jeg hvor er du henn a. jeg er her jeg svarte han men så fikk jeg kjempe god forklaring og når jeg kom fram fant de delene på under 1 min og kjempe koselige :)

Navn: Ole Andre Roer

Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :)

er det noe dere lurer på så spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sant som du sier, men hvor mange av de holder den standarden de bør ha? Det er svært mange useriøse nettsjapper, leser jo stadig om folk som ikke får varer, ikke får returnert osv her inne.

Så jeg syns mr. Heine & Co fortjener all skryt! :)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pedersen er en genial sjappe. God service og svært hyggelige folk. Må bare si at det samme gjeller kollevold rally på lierskogen. Der har de oxo en fenomenal service, og hu dama som jobber der har faen meg mer peilling på bil enn de fleste. ( I allefall mer enn meg :) , selv om det ikke skal så mye til)

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de har kjempegod service der, det skal ingen komme å si noe imot..

Ikke lei å dele erfaringer og ideer heller... Og kommer alltid med tips hvis det er noe som må løses... Ringte døm senest i stad om ett speedometer, som han ikke var helt sikker på åssen skulle justeres. Men det skulle ha finne ut...

Heine er "gamle ørn" som jeg kallern? Husker aldri navnet på de to jeg.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider