Typhon Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Tjobing! Har lenge hatt lyst til å gjøre noe med bilen til min bedre halvdel, en Ford Ka 1997 modell. Ikke akkurat mye plass å boltre seg på i bagasjen, derfor det kan bli gøy å se hva vi får til ;) Ikke alt utstyret er kommet enda, men det som skal inn er: Kenwood KVT-627DVD Morel Pulse 6 Coax RE SR12 US Amps XT 2000D US Amps XT 800.2 Planen er å starte med å strekke ferdig kabling til signalprosessoren siden den skal i bagasjen. Etter det er det støping av kasse til basselementet. Får ta noen mål og se hvordan vi løser det. Nå krever ikke dette elementet utrolig mange liter så skulle da gå! Til de som lurer på hva som skjer med bilen min: Kommer til å holde på med begge samtidig. Støpe basskassene mine samtidig som den hun skal ha e.t.c. ;) Legger ut litt tegninger av hvordan jeg har planlagt det litt senere. Bilder kommer i morgen! (Både av mitt og hennes, i hver sin tråd naturlig nok!) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Snilt prosjekt :) ser ut som om det kan bli bra med de komponenetene og tidligere erfaring ...... lykke til !! får håpe hu liker det Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Må gjerne komme hit og jobbe på kjerra mi også :-p Regner med at hun blir fornøyd nå ja :D Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Jeg ser fram til dette, samt ditt prosjekt. :) Gleder meg til i morgen. Høres ut som det er en del som skal ta en liten økt i helgen, er en del som skal bygge litt synes jeg. :) -Arne Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 _eSOo_: Ja blir trivelig dette her. Hu har ikke heeelt fått det med seg enda heller stakkar :P hehe Janson: Tar en tur neste gang jeg er hos henne :) egoist: Takk :) Ja man må ta en økt i ny og ne veitu ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Ja, det er sånn det skal være, vet du. Man jobber litt, pauser med tenking og det som hører med der, så er det på ann igjen! :) -Arne Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Hun får den tøffest bil på symøte:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Bøjinis: Haha, ja ingen tvil om _det_ :) Lite utkast om hvordan jeg har tenkt det i grove trekk: Den ringen er naturlig nok til basselementet, de to store klumpene er forsterkere, den fjøla i midten er splittblokk og helt til venstre finner man signalprosessoren. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Ser fram til bygging jeg! :D Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Synes du skal montere denne ved suben:bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Hehe, må dere være snille med dama til Tony! :p Blir gøyalt dette Tony! Morro at du lager i stand til kona! :) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Bøjinis: Rolig nå! Hu leser alt her ;) Thomas: Hehe, bra du backer oss opp litt her :P Sees vel i morgen ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 hehe.. blir artig å se hvordan tony får integrert den støvsugeren....:knock: bra dette tony, bare du kommer i gang med bilder så er mye gjørt... ;) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 støvsugeren kan man ha i midtarmlene :) ta heller å lag en skuff til skoa baki hehe... kona til Typhon kommer til å bli glad :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Sånne bygg får man mer enn nok av på Pimp My Ride ;) Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg