MissLeif Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Hei på dere. Nybegynner i Photoshop her. Enkelte som gjør bildene svart hvitt, oxo er feks bilen eller en annen gjenstand i en farge. Hvordan gjør dere det??? JEG VIL OXO:) Takk for all tebakemeldinger Siter -84 Audi100 SOLGT -84 GolfII 1,6 DONNERT til en som var dum og solgte sin ur-quattro -90 GolfII 1,8 90hk -52 Chevrolet Syleline DeLuxe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Måten jeg ville anbefalt er å bruke pen-tool til å markere bilen, trykke CTRL+ALT+U for å inversere seleksjonen, for så å trykke CTRL+U som desaturerer bildet :) - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Det blir vell mere grå en hvit da.?.? jeg syns det blir best å markere bilen.. gjerne med pen-tool så går du på Image---->adjustments---->huk av Monochrome.. så kan du stille på hvor lys/mørk du vill ha den på Constant, like over.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissLeif Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Takker og bukker:) Siter -84 Audi100 SOLGT -84 GolfII 1,6 DONNERT til en som var dum og solgte sin ur-quattro -90 GolfII 1,8 90hk -52 Chevrolet Syleline DeLuxe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg