Audi quattro Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Har søk litt rundt her, men fant ikke akuratt det jeg lurte på... Men har en 2F kondensator. Har hørt at man skal lade dem før bruk. Åssen gjør man egentlig det? Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Hvis det fulgte med en pæra av no slag, så bruk den... Hvis ikke, så finn frem en motstand og bruk den i stedet :) Mer info her! Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Det fulgte med en slags motstand så jeg nå, en liten sak. Da er det bare å koble den til +polen og inn på strømkabelen da? Skal den holdes der i 3minutter? Det jeg skjønte av bruksanvisninga så skal den holdes der til den har blit lada til 6V eller mere. Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 et lite tips.. ikke hold i den motstanden med finga... au Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 se på http://www.bilradiospesialisten.no under tips og triks, der ser du hvordan du skal gjøre det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 se på http://www.bilradiospesialisten.no under tips og triks, der ser du hvordan du skal gjøre det :) Hva med å lese det folk allerede har sakt? :) ;) -Arne Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 et lite tips.. ikke hold i den motstanden med finga... au Eller ikke hold den for lenge ;) Smeller som faen de der Siter אּ ﻬ ﺎ קּ ﺚ מּ ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Eller ikke hold den for lenge ;) Smeller som faen de der Gjør de nok ikke ;) du tenker på kondensatorer du :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duplex Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Gjør de nok ikke ;) du tenker på kondensatorer du :) oh, trodde det var det vi pratet om :P Men ser jo nå at man burde lese hele posten før man legger inn svar... Siter אּ ﻬ ﺎ קּ ﺚ מּ ® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg