Bjune Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Trenger jeg å si noe gutter!? http://break.com/index/another_horrible_woman_driver.html http://break.com/index/woman_cant_paralell_park.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Den siste der er ekte kvinnelig stahet. ;) Hadde passet på å zoome godt inn på nummerskiltet om jeg filmet det der. Hun første der må rett og slett bare være drita full. Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrueBlue Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Fy flate... Jeg blir rett og slett flau på mitt eget kjønns vegne. Er det mulig...??? Men gutter - det er ikke alle damer som er fortapt bak rattet! Undertegnede vet å kunne kjøre bil ;) (alle retninger, med eller uten henger...) Så det så :D Siter '89 Corrado VR6 '93 Golf TDK (bruksbilen) '76 Golf L "Barock" (vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Fy flate... Jeg blir rett og slett flau på mitt eget kjønns vegne. Er det mulig...??? Men gutter - det er ikke alle damer som er fortapt bak rattet! Undertegnede vet å kunne kjøre bil ;) (alle retninger, med eller uten henger...) Så det så :D That's what they all say ;) Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Er det mulig. Førerkortet skulle dem ihvertfall ikke hatt. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Er ikke ofte jeg sitter og ikke helt vet hva jeg skal skrive til svar ass men her er jeg faen meg helt målløs. Hva i h.... var det hu første dreiv med? Og hu andre må jo være tilbakestående. Måtte da skjønne at hu ikke fikk plass der. Minner meg om Austin Powers filmen der han skal snu den bilen inni koridoren og har 2 cm og gå på hver vei. Og bare kjører inn i veggen både foran og bak. Off jeg kan ikke annet enn å føle med sånne folk. Håpløst. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Faen ass!! Hun første må ha total mangel på sunn fornuft!! Er det mulig å kjøre inn i samme bilen tre ganger på rad på akkurat samme sted?! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Fy flate... Jeg blir rett og slett flau på mitt eget kjønns vegne. Er det mulig...??? Men gutter - det er ikke alle damer som er fortapt bak rattet! Undertegnede vet å kunne kjøre bil ;) (alle retninger, med eller uten henger...) Så det så :D Ingenting slår damer som kan kjøre bil med henger ;) hehe... Disse klippene drar vel ikke statistikken opp for kvinnfolk bak rattet, men noe skal jo vi mannfolka glede oss over innimellom... Er som amerikanere på snøføre.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 IKKE FAEN OM JEG SKAL HA HØYERE FORSIKRING ENN DET KVINNFOLKET DER! ...makan =/ Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 fantastisk! :D Kvinne, kjenn din plass! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 fantastisk! :D Kvinne, kjenn din plass! Ja, og på den lukeparkeringen var vel den plassen ca 1 meter for kort :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrueBlue Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 fantastisk! :D Kvinne, kjenn din plass! Hun tror vel hun har mindre bil enn det hun egentlig har. Det er jo helt motsatt med mannfolka - hva er det det kalles igjen....? Peniskompleks? Hihi :p Stupid is what stupid does! Ingenting slår damer som kan kjøre bil med henger ;) hehe... ...klart undertegnede kan kjøre med henger. Har mange mil med hestehenger hengende bakpå råtten Pajero, som jeg attpåtil skrudde på... Siter '89 Corrado VR6 '93 Golf TDK (bruksbilen) '76 Golf L "Barock" (vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 ...klart undertegnede kan kjøre med henger. Har mange mil med hestehenger hengende bakpå råtten Pajero, som jeg attpåtil skrudde på... Fett :D Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 LÆTTIS ! ere mulig... De sensorene må ha kastet førerkortet etter dem i skrekk om å få dem igjen! Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 fantastisk! :D Kvinne, kjenn din plass! Hu her hadde kjørt bedre enn de fleste av oss. Hvilken som helst dag i uka :boxers http://video.google.co.uk/videoplay?docid=7806678189018823475 :D CalibR Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg