Trollet_ Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 oh my god, lurer på hvilke triks de har brukt på sensoren under praktisk prøve:) :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 for og bestå altså:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 for og bestå altså:) Skal jeg fortelle deg en hemlighet du ikke må si til noen? Det er en edit knapp på innleget dit! Edit: den kan du bruke så du slipper å lage flere innlegg rett under dit gamle. Sånn som jeg gjorde nå. Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 la oss vise hva jenter klarer enda en gang! faen for et naut! http://break.com/index/dumb_woman_at_gas_station.html Var faktisk en MANN i Ålesund som jeg så gjorde akkurat det samme:D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 kan vel legge til den her.. HELT utrolig! OMFG? skulle hatt juling vettu! :deng Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 Var faktisk en MANN i Ålesund som jeg så gjorde akkurat det samme:D I ålesund skjer jo så steinmye rart atte ;) Ser du kommer fra moa, hva kjører du? (Hilsen han som bor på andre siden av veien fra Esso :P) Men seriøst folkens, la oss ta oss to sekunder til og resonere litt her. Greit nok at menn faktisk er GENETISK bedre anlagt til og kjøre bil (bedre romforståelse enn kvinner), betyr virkelig ikke det at alle jenter mangler evnen til og kjøre bil fullstendig! Greit nok det er i mindretall de som klarer perfekte lukeparkeringer (jeg klarer det iallefall ikke) etc. men det er faktisk veldig mange flinke jenter; de er kanskje ikke bare så profilerte som menn, nettopp fordi det er en "manneting". :) Just my 2 Eurocents Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg