Gå til innhold

Politiet er treige, eller?

Ranger emnet

Banan

Anbefalte innlegg

Det begynnte med at jeg mistet lappen på bil i sommer p.g.a høy hastighet (101km/t i 60 sone).

Da fikk jeg 8000,- i bot og 8 måneder uten lappen + mistet retten til å føre førerkort fri motorvogn, Samt 2 års prøvetid (10 dager i fengsel hvis jeg bryter loven igjen).Da hadde jeg hatt lappen i 5 måneder.

Men lille juleaften (23.12.2006) var jeg så dum å kjøre moped i beruset tilstand uten førerkort (Jeg hadde ikke lov til å kjøre moped) og ble stoppet av politiet.

Di fattet mistanke og jeg måtte bli med på politikontoret for blodprøve.Jeg tilsto at jeg var full (det var når jeg var beruset så vet ikke om det teller).

Di sa de skulle ta avhør av meg når jeg ble edru.

Men nå har d gått 3 uker og jeg har ikke hørt et pip fra dem siden om noe

avhør.

Så hva skjer egentlig nå hvis jeg ikke hører noe på over 3 uker?

Saken min kan jo ikke bli sendt direkte til tingretten uten at di har avhørt meg først?

Er politiet treige med slike saker eller har di glømt meg?

Noen som vet noe?

Please spar meg for dumme og usakelige innlegg om hvor dumt det er å fyllekjøre, man lærer av sine feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og en kompis stja en forlatt bil i sommer en gang og den hadde stått på samme sted i flere måneder uten skjilter og kjørte 200 meter og da kom purken og jeg så dum så jeg stoppa.det ver i den første måneden av somerferien i 906 og jeg har enda ikke hørt noe byner og bli passe drittlei av og vente nå . kansje jeg må stjele purken sin bil for att dem skal få drøkki opp kaffen og få rævva i gir .dritt politi

volvo 850.95 bruks prosjekt

volvo 240 GLE.79 prosjekt

volvo 242 L.77 go bil

volvo 142 70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og en kompis stja en forlatt bil i sommer en gang og den hadde stått på samme sted i flere måneder uten skjilter og kjørte 200 meter og da kom purken og jeg så dum så jeg stoppa.det ver i den første måneden av somerferien i 906 og jeg har enda ikke hørt noe byner og bli passe drittlei av og vente nå . kansje jeg må stjele purken sin bil for att dem skal få drøkki opp kaffen og få rævva i gir .dritt politi

Hehe treige og late jævler!

Snutn alså:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe treige og late jævler!

Snutn altså:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns likevel han fortjener å høre at det er idiotisk å fyllekjøre, selv om han sier det er unødvendig. Man trenger ikke lære av en slik feil for å forstå at det er tåpelig og tragisk å fyllekjøre! ;)

Du trenger jo ikke slette tråden da, du kan jo skrive hvordan det går her, så kan vi nysgjerrige sjeler få høre om det. :)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider