Banan Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Det begynnte med at jeg mistet lappen på bil i sommer p.g.a høy hastighet (101km/t i 60 sone). Da fikk jeg 8000,- i bot og 8 måneder uten lappen + mistet retten til å føre førerkort fri motorvogn, Samt 2 års prøvetid (10 dager i fengsel hvis jeg bryter loven igjen).Da hadde jeg hatt lappen i 5 måneder. Men lille juleaften (23.12.2006) var jeg så dum å kjøre moped i beruset tilstand uten førerkort (Jeg hadde ikke lov til å kjøre moped) og ble stoppet av politiet. Di fattet mistanke og jeg måtte bli med på politikontoret for blodprøve.Jeg tilsto at jeg var full (det var når jeg var beruset så vet ikke om det teller). Di sa de skulle ta avhør av meg når jeg ble edru. Men nå har d gått 3 uker og jeg har ikke hørt et pip fra dem siden om noe avhør. Så hva skjer egentlig nå hvis jeg ikke hører noe på over 3 uker? Saken min kan jo ikke bli sendt direkte til tingretten uten at di har avhørt meg først? Er politiet treige med slike saker eller har di glømt meg? Noen som vet noe? Please spar meg for dumme og usakelige innlegg om hvor dumt det er å fyllekjøre, man lærer av sine feil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 du må skrive under på noe papirer først, måtte ihvertfall jeg når de tok lappen min :) mulig du har vært heldig nå :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banan Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 du må skrive under på noe papirer først, måtte ihvertfall jeg når de tok lappen min :) mulig du har vært heldig nå :D Jeg tror jeg skrev under et papir av noe slag, men er det gyldig siden jeg var beruset? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Hehe var du så full at du ikke husker hva du skrev under på? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 du må skrive under på noe papirer først, måtte ihvertfall jeg når de tok lappen min :) mulig du har vært heldig nå :DDe har jo tatt førerkortet hans tidligere da Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banan Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Hehe var du så full at du ikke husker hva du skrev under på? Jeg vet jeg skrev under på et papir men husker ikke hva slags. Var ikke så full tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blodfisk Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Aldri skriv under på noe før du har lest det og forstått det som står der. Luring ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Hehe, kjenner du polisen personlig? Er jo ofte de har litt slingringsmonn på sånne tullesaker Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banan Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Hehe, kjenner du polisen personlig? Er jo ofte de har litt slingringsmonn på sånne tullesaker Kjenner å kjenner, vet hva han heter.Samme politimannen som tok meg for trimming av moped for en god tid tilbake og fartsoverskridelse som jeg skrev tidligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 jeg og en kompis stja en forlatt bil i sommer en gang og den hadde stått på samme sted i flere måneder uten skjilter og kjørte 200 meter og da kom purken og jeg så dum så jeg stoppa.det ver i den første måneden av somerferien i 906 og jeg har enda ikke hørt noe byner og bli passe drittlei av og vente nå . kansje jeg må stjele purken sin bil for att dem skal få drøkki opp kaffen og få rævva i gir .dritt politi Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banan Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 jeg og en kompis stja en forlatt bil i sommer en gang og den hadde stått på samme sted i flere måneder uten skjilter og kjørte 200 meter og da kom purken og jeg så dum så jeg stoppa.det ver i den første måneden av somerferien i 906 og jeg har enda ikke hørt noe byner og bli passe drittlei av og vente nå . kansje jeg må stjele purken sin bil for att dem skal få drøkki opp kaffen og få rævva i gir .dritt politi Hehe treige og late jævler! Snutn alså:-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banan Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 jeg og en kompis stja en forlatt bil i sommer en gang og den hadde stått på samme sted i flere måneder uten skjilter og kjørte 200 meter og da kom purken og jeg så dum så jeg stoppa.det ver i den første måneden av somerferien i 906 og jeg har enda ikke hørt noe byner og bli passe drittlei av og vente nå . kansje jeg må stjele purken sin bil for att dem skal få drøkki opp kaffen og få rævva i gir .dritt politi Hehe treige og late jævler! Snutn altså:-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banan Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Har fått beskjed om avhør nå så slett eller steng denne tråden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Kjipt... Om du går i det første innlegge du skrev.. så har du mulig heten til å slette tråden selv... edit--> krysse av slett tråden eller noe sånt.. så slett tråden knappen^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Syns likevel han fortjener å høre at det er idiotisk å fyllekjøre, selv om han sier det er unødvendig. Man trenger ikke lære av en slik feil for å forstå at det er tåpelig og tragisk å fyllekjøre! ;) Du trenger jo ikke slette tråden da, du kan jo skrive hvordan det går her, så kan vi nysgjerrige sjeler få høre om det. :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg