Mustang95 Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Da er det mye mulig det blir et liv bak gitter i noen dager da, siden du er/var på prøve tid ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banan Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Syns likevel han fortjener å høre at det er idiotisk å fyllekjøre, selv om han sier det er unødvendig. Man trenger ikke lære av en slik feil for å forstå at det er tåpelig og tragisk å fyllekjøre! ;) Du trenger jo ikke slette tråden da, du kan jo skrive hvordan det går her, så kan vi nysgjerrige sjeler få høre om det. :) Ja jeg skal oppdatere tråden når jeg har vært på avhør på mandag visst noen er interrisert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Ja gjør det. Men er ikke akkurat alt for farlig å fyllekjøre med moped da... hvem kan han drepe da liksom? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Ja gjør det. Men er ikke akkurat alt for farlig å fyllekjøre med moped da... hvem kan han drepe da liksom? Håper du var ironisk nå Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Ja gjør det. Men er ikke akkurat alt for farlig å fyllekjøre med moped da... hvem kan han drepe da liksom? seg selv, fotgjengere, katter, reinsdyr, skape farlige situasjoner ved å komme over i feil felt som får andre bilister til å kjøre av osv.. drbass er skarp i dag ja. hehe :fatality: Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Da er det like farlig å sykle når man er full også da? Eller skate? Ikke det at jeg mener det er idiotisk og slikt, men at det det skal straffes like hardt som bilkjøring er jeg ikke enig i og ser vi hvor trådstarter kommer ifra, en dal kallt surnadal ser jeg for meg at den farligste situsjonen kan være påkjørsel av et dyr, og hvor mange dyr blir ikke hver dag påkjørt av edru bilister? Og om man dreper seg selv er jo ett fett, hvis man skal unngå alt som dreper en, burde man holde seg hjemme, eller vent det er ikke trygt det heller :P Merk, ikke ta meg alt for seriøst,men legg merke til at jeg har et syltynt poeng her Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Det er faktisk ikke lov å sykle i fylla ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Glem dette innlegget. Sløv som jeg er så jeg ikke det var to sider, og side to besvarte spørsmålet mitt. Tror jeg trenger å legge meg. God natt. Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg