Gå til innhold

Noen som har prøvd denne bakpotta før? (Uni.Sportspotte)

Ranger emnet

Anderslien

Anbefalte innlegg

Jeg lurer bare på om noen her inne har prøvd ut denne før: http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=800679996&n=1429229104&pn=1246118510

Har lyst på litt mer lyd i bilen min, men vil ikke ha sånn råne lyd. Vil ha litt kvassere og høyere lyd. Ikke sånn brummete og fælt. Kanskje den potta er noe tess, eller hva annbefaler dere? (Vil ha med oval eller doble endestykker, men tar imot andre tips også, hehe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte DTM Look potta av de, og hadde på min 740. Ble litt grommere lyd.

Her er en film, så dere hører hvordan det ble på min 740, som hadde org eksos frammover.

Høyreklikk etc http://www.raanecrewet.com/filer/filmer/740-Burnout.WMV

Det hørtes ikke værst ut... Har du film inne i bilen når du kjører vanlig? Vil høre lavt og høyt turtall helst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simons om du først skal ha noe, koster vel rundt 2 lapper. Eneste som duger, hvis du skal ha noe i nærheten av FIN lyd.

Min erfaring med simons (helsats) er at det har samme lyd som originalpotte i begynnelsen, så bråker det mer og mer og mer og mer og mer etter hvert som det blir brukt.

Det bygger mer nedover enn originalanlegget også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte DTM Look potta av de, og hadde på min 740. Ble litt grommere lyd.

Her er en film, så dere hører hvordan det ble på min 740, som hadde org eksos frammover.

Høyreklikk etc http://www.raanecrewet.com/filer/filmer/740-Burnout.WMV

Er litt skeptisk til at man tør og legge ut slike videoer når man ikker har sladdet registreringsnummeret og sjåføren vises like godt som susflekk på en hvit skjorte... ;)

K.I.S.S

Keep It Simple Stupid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt skeptisk til at man tør og legge ut slike videoer når man ikker har sladdet registreringsnummeret og sjåføren vises like godt som susflekk på en hvit skjorte... ;)

i slutten av filmen sto det all kjørijng ble gjort på sperret område:) om dette stemmer eller ikke er de ingen som veit:P

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med simons (helsats) er at det har samme lyd som originalpotte i begynnelsen, så bråker det mer og mer og mer og mer og mer etter hvert som det blir brukt.

Det bygger mer nedover enn originalanlegget også.

Broren min kjøpte Simons universal bakpotte. Kosta litt over 1000kr på bilxtra. Denne bråkte veldig. Alt for brummete på lavt turtall. Var helt forferdelig på langkjøring, hvertfall hvis du satt baki. Sånn vil jeg ikke ha det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider