Azzido Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Noe man ikke trenger å gjøre på en BMW:P hehe sier gutten med en familietanks... men over til topic igjen. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 joda, alle merker har hver sin stygge andunge. over til styling så er det jo enda en ting... men her har de faktisk hatt en heftig karroseri jobb også for å faktisk få den så stygg ;) Enig der,ville ikke vist meg offentlig i den der :google Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240tic85 Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 bilen er vell godkjent og på norske skilter nå etter som jeg har hørt! iallefall klar får norske skilter! er jo maria som har lakket den selv og! bilen er uansett ikke pen å se på når hun kommer kjørende! ser helt forferdeli ut! de baklyktene passer heller ikke på bilen! stikker jo nesten 20cm ut! Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 synes den fakta ser litt allright ut.. hadde ikke gitt så mye for den selv! men di fleste ungdommer er jo ute etter noe andre ikke har! så er jo dette nettopp noe ingen andre har heller!! Blir som mye av nye biler jeg ser.. synes det er mye styggt som ruller rundt, men så blir man lissom vant til dem!?! og synes kansje ettervert at dem ikke er så gærne alikavel.. nå er jeg altlikende igrunn..er ikke hjærnevaska å liker bare Volvo for eks.. har og har hatt japser,tyskere,amrikanere og en del svensker.. Dorligst erfaring Bmw!!hehe.. 528 e39 .. kosta meg aaaalllt for mye i slite deler Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiini Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 altså.. bilen er jo ikke stygg da.. å lakkeringa er jo spesiell.. men, veldig bra laget :) Jeg synes Maria har vært flink jeg Siter Tina. 91mod. Nord-Trøndelag 86Mod, Volvo 240 GLE :D D e itj pølsa ein bli feit tå, Det e saus'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg