Gå til innhold

Er alle klare for gatebil Rudskogen??

Ranger emnet


turbo2

Anbefalte innlegg

Originally posted by Åge

Nei.

1stk corolla T-sport

1stk celica T-sport

1stk yaris T-sport

1stk mr-2

1stk leksus is200

 

Men det kommer jo sikkert noen Supra`r.:D

 

Gi meg Lexusen da!! :)

Så får vi se om det går ann å ligge breit med den oxo i langsvingen. :D

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, sorry, men det blir nok begrenset med hva som skal på bane av de bilene, men de er der, så vi får se hva som skjer.

 

Må nok skuffe dere alle hvis dere hadde regnet med å få prøve, jeg låner de dessverre ikke ut til folk jeg ikke kjenner:))

 

Men kom å slå av en prat, dere ser oss sikkert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by toyotadude

He he, sorry, men det blir nok begrenset med hva som skal på bane av de bilene, men de er der, så vi får se hva som skjer.

 

Må nok skuffe dere alle hvis dere hadde regnet med å få prøve, jeg låner de dessverre ikke ut til folk jeg ikke kjenner:))

 

Men kom å slå av en prat, dere ser oss sikkert....

UGGH!!

Filler'n oxo :dude:

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer dessverre ikke med Volvo'n på Rudskogen til helgen.. :-(

Har bøyd to råder så tiden er for knapp.. motor må splittes og råder bestilles..

 

Men vi har en overraskelse til dere på plassen vår!!!!! Så gled dere!!!!

"IF YOU FEEL IN CONTROL. YOU'ER NOT GOING FAST ENOUGH"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BE4YOU

Kommer dessverre ikke med Volvo'n på Rudskogen til helgen.. :-(

Har bøyd to råder så tiden er for knapp.. motor må splittes og råder bestilles..

 

Men vi har en overraskelse til dere på plassen vår!!!!! Så gled dere!!!!

 

Det var jo jævlig synd da. Hadde gledet meg til å se den i action jeg. Men det betyr jo bare at da har vi noe annet å glede oss til en annen gang :)

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva råder kjørte du med da Be-4-You??????Skal litt til å bøye skikkelige råder iallfall!!Kjøp deg Finske-råder slik som jeg har kjøpt til min Audi-motor,sinnsykt forsegjorte råder.Vidar Strand sa at det var de grommeste han har sett hittil.PO-råder er jo det samme som Crower-råder også faktisk,blir laget i Finland og sendt over til Usa.

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slike råder jeg har, men når det kommer vann i sylinderen.. og som dere vet kan ikke vann komprimeres og da bøyes råden..

H profil råder er gromt men sånn skjer.. Har kun de råeste bitene i motoren. Det har jo de som kjører racing også men ting skjer når det er ekstremt.. That's racing!!!

"IF YOU FEEL IN CONTROL. YOU'ER NOT GOING FAST ENOUGH"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh,vann komprimeres dårlig ja!!!Gåen topp-pakning som gjorde at det kom vann inn da eller gikk en kjølekanal??Uansett litt kjipt at slikt skjer.....men når man trimmer hardt er det desverre slikt som kan skje!!Hadde håpt å få sett Volvoen din i aksjon i helgen jeg da.Men du kommer vel sterkt tilbake regner jeg med??:D :D

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææææhhh!!

Det var dritsynd,BE4YOU!!

Gledet meg som bare det til å se hvordan Volvon din går.

Menmen,det kommer jo fler treff.

Tar det lang tid før du får deler da? Koster vel så en mister nattsøvnen tenker jeg!

 

Bånn gass!!

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår