Glenn` Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 hei.har en 240 med b230fk motor med div mods.netopp kjøpt bilen.funka bra første dag men igår la jeg merke til at den startet å kutte litt.når jeg kjørte rolig så plutserlig ligger den å kutter åsså kommer den,så kutter den osv..Og idag er det klart verre!Lå i 4gir å skulle gi på litt og da kutta den,så girte jeg ned å ga litt gass og det virker som om motoren nesten stopper også kommer den igjen.Så ligger den å småkutter nesten hele tiden.Noen som har en anelse om hva som kan være galt?Kjedelig med den jævla kuttinga hele tiden =( Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 ingen som vet eller har hatt samma problemet? Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 LMM, lambda, bensinpumpe.... blabla, har vært flere tråder om "Bilen min går ikke med lh2.4" osv i det siste, så anbefaler deg å bla igjennom dem. LH2.4 har diagnose system forresten så du kan være heldig og se hva som muligens er feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Har 740 sprut med chippa hjerne.Har netopp skrudd på bilen.Sjekka alle slanger til intercooler,turbo,innsug osv.Sjekka over kontakter i motorrom,til hjernen osv...Nesten som den kutter når turboen skal begynne å lade..kutter ikke så mye hvis jeg kjører uten å lade men tråkker jeg på litt starter den å kutte å da er helvette i gang.bensinpumpe er ny(stor),har ikke lambda og LMM har jeg sjekka ledningene på osv.den klaffer hvertfall.er 3" fra bmw.tar imot alle forslag,for er så surt at bilen oppfører seg slik når den egentli skal gå godt =) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_man Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 eg hadde samme problemet, då var det den delen avbensin pumpa som ligg nederst i tanken den hadde hoppet av slangen inne i tanken Siter vw caddy 2006 1,9tdi vw boble cab roadster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Kan også være at den slangen på tankarmaturer har sprukket, det er ganske vanlig. Bråker bensinpumpa unormalt mye? Du har ikke bankesensor på motoren din? Er det nybil på gang eller? Den må jeg få se på en dag :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Bytt chippen din.. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 oki.ble mye her.bensinpumpa bråker ikke nei.er ny!kan være di slangene dere prater om ja.tror dere chippen bare plutserlig blir fucka?har en annen liggende. EDIT:når vi skrua på bilen igår var vi inne..kunne ikke se noe spor etter benisnlekasje på gulvet hvertfall.får prøve imorgen å bytte chip bla.Skal også prøve den orginale LMM og se om det kanskje er den som er gåen.Hvis ikke har jeg ingen anelse om hva det kan være...har sett over det meste nå :confused: Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Du sier at du har 3" LMM fra BMW, dvs. at du har motronic innsprøytning.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 japp er 740 innsprut med chip.var igjen og skrua igår.Bytta noen slangeklemmer på trykkrør osv og satt på en annen dumpventil...da fjuska bilen litt mindre men virker som den begynner å fjuske når motoren får temperatur på vann og olje. Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 noen som tror det kan være dumpventilen som gjør dette?skal jo i grunn funke på 740 sprut da.skal prøve å blende den til helga.... Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 noen som vet om en plass man kan høre bortsett fra her om hva som kan være galt? noen andre forum osv...eller sjapper som driver med volvo :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg