danoo Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 hr e noko bilde av min camaro 74 ha kjøpt an i høsten 06" var ganske fornøyd med dn:thumb ny overhaling for halv år siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 heisann! Virker for å være bra det der! Noen planer for bilen? Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danoo Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 jo ska shine litt mer i motorom....lakkere på nytt på blokkå og kjøpe ny krom innsug. små forskjelli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danoo Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 har no montere H4 Bi-Xenon ombygningssett for 8500K....var ganske tøft med ice blue effekt hr e korleis eg har montert lys omformer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 jo ska shine litt mer i motorom....lakkere på nytt på blokkå og kjøpe ny krom innsug. små forskjelli skal lure inn ett annet innsugspørsmål... Weiand innsug.. er det et bra merke. eller hvilket er bra å gir best "effekt" ? til csb 300 hk....hva er gjort med motor, litt info:smilbmw: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Skal godt gjøres å finne et innsug som er betraktelig mye bedre enn Edelbrock Performer RPM Airgap. Det er et vanvittig bra og alsidig innsug. Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 oki. passer holly 650 direkte på dette. eller må jeg ha adapter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Hvor kjøpte du xenonsettet og hvor mye kosta det? :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Komer ann på hvilken type Holley gasser du har. Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Komer ann på hvilken type Holley gasser du har. 650 spreadbore. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 650 spreadbore. er usikker på kammen som sitter i er trimkam, hvordan kan jeg vite hva det er... det står noen nommer i enden, men det er ikke så gått å lese det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danoo Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Hvor kjøpte du xenonsettet og hvor mye kosta det? :) kjøpt an i fjor...siden hadde golf 2 g60. tok eg vare på etter bilen ha solgt. kjøpe fra qxl for 3500kr med portå. men du får sikkert billigere no enn før...prisn rundt 2000kr for H4....kom ant på kva pære du vil ha..billigere på dei H1 og H7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danoo Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 skal lure inn ett annet innsugspørsmål... Weiand innsug.. er det et bra merke. eller hvilket er bra å gir best "effekt" ? til csb 300 hk....hva er gjort med motor, litt info:smilbmw: e ikje sikkert at eg skal ha den innsug då...bare noko bilde eg fant på internet dt bli sansynligvis edelbrock innsug eller holley....eg må nesten skjekke rundt. ha snakka med sarpsborgmotor.no og dei kan skaffe forskjellige type. ha ganske litt info om motor faktis for at han som hatt den bil tilligere vett ikje kva som gjort med motor...enaste han veite e da lettrim på den og han ha sende inn for overhaling...e litt usikkert eg og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danoo Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 dt stå holley forgasse på...men eg kan ikje finne ut kor stor forgasse e (cmf) e noken som vett dt? kor kan eg lese dt av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Der står et LIST nr oppe på forgasserhalsen. Utifra det kan en finne ut hvilken det er. Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg