Del Sol Boy Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Hey, er vel en av de første bilene som jeg faktisk har begynt og modde på. Prøvde meg på fargeskifting på en volvo her i en annen tråd som ikke så bra ut i d hele tatt, så tok det litt med ro og heller tenkte på smådetaljer som kunne gjøres. Vil gjerne ha konstruktiv kritikk og tilbakemeldinger om hva som kan gjøres bedre/annerledes og tips til gode sider for og forbedre photoshop skillzene:thanks Orginalen Modden Modd nr 2, jobber med bodykit.. Siter -92 Del Sol VTi -86 Integra RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Bodykit og nye felger er to stikkord? bakgrunnsskifte og fargeskifte to andre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Del Sol Boy Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Bodykit og nye felger er to stikkord? bakgrunnsskifte og fargeskifte to andre.. Takker, takker...prøvde meg på felgskifte, men får F... ikkje vinklene til, skal prøve på bodykit utpå morra dagen.. Siter -92 Del Sol VTi -86 Integra RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-Busch Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 clean og fin:thumb men prøv å bredde den litt og finn en fin carbon spoiler, ha på noe grafikk som går over siden på bilen, tribal eller noe. lexus lyktene ser ikke helt bra ut, gjør rød fargen mørkere og legg litt skygge på rød fargen så den ser mer 3D ut. blir en fin gatebil det der, stå på ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg