Gå til innhold

Min kjære Golf 2 rallye er stjålet!!! HJELP.....

Ranger emnet

hfracing

Anbefalte innlegg

Natt til lørdag 13.09 ble min "nye" bil stjålet.....

klokka 03 på natta ca..

Fra bjørkelia på skedsmokorset like utafor lillestrøm..

jeg var inne, og jeg hørte den faen meg kjøre avgårde. heiv meg seff i en annen bil for å se om jeg fant den igjen, men bilen er søkk borte....Har nå brukt 3 timer på å kjøre rundt i mørket og lete etter godbilen min...

Meget spesiell bil, kun laget i 5000 ex

lett gjennkjennelig..

Grafittgrå metallic farge..

fullt skinn interiør,

momo racingratt,

HVITE revolution 9x16" rallyhjul

MEGET SPESIELL lyd på bilen siden den har en lysholm skrukompressor.. en slags "hylelyd"...

ser du denne bilen, ring snuten fort som faen.....

garantert ikke mange som ligner på denne på veiene..

ove_rallye_01.jpg

ove_rallye_02.jpg

ove_rallye_03.jpg

ove_rallye_04.jpg

ove_rallye_05.jpg

ove_rallye_11.jpg

ove_rallye_10.jpg

ove_rallye_09.jpg

ove_rallye_08.jpg

ove_rallye_07.jpg

ove_rallye_06.jpg

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

jævli sure greier... får håpe det ordner seg iallefall da, og at ikke bilen er vraket og herjet hvis du evt. finner den..

jævli surt.. veldig spesiell rallye..

Og må tyvene (og alle biltyver) brenne i helvete!

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen harald! Så jævli kjipt!

Sørger virkelig for deg!

Har du fått gitt no bilder til snuten? Ettersom bilen er så såesiell så bare print et eller 2 bilder og gi dem til snuten så skal sem sikkert få gitt det videre til patruljene.... tviler på at denne blir å se på gata på en stund den skal nok helt sikkert slaktes eller sendes utenlands...

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FY FAEN!

det var utrolig kjipt.... så på bilen din på streetmeeten sist og den var jo jævli tøff.. men tror det skal bli vansklig å få solgt den i deler her i landet, var 1Hmotor i den? mest sannsynlig er den på vei ut, eller så finner du den igjen.

Skal ta en titt på de stedene jeg vet om biler pleier å "hugges" m.a.o. der jeg pleier å finne mine.......

Noen som har vært VELDIG intresert i å titte på bilen din i det siste da? snoka under panseret o.s.v. (bortsett fra meg da!)

Skal holde øyne og ører åpne og seff svinebanke svinet om jeg ser han!!! (eller hun..... hmmm.... da er det vel feigt å banke da.... får voldta da..... ;))

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett skudd i blinde.......

Noen her som kanskje kjenner noen i veitrafikksentralen/veivesenet? de har jo tett me kameraer på E6, om man kunne få titta på tapen dems på det aktuelle tidspunktete er det jo mulighet for å få noe info om retning og reg. nr på følgebilen.... tror ikke no har gått langt ut på landet for å stjæle en bil, de kom dit nok i bil og kjørte sikkert derfra i følge, bruker jo følgebilen som avleder om onkel blå kommer (det gjør iallefall jeg når jeg er ute å stjæler bil!) ups..... hvor er edit knappen....

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider