Gå til innhold

Min kjære Golf 2 rallye er stjålet!!! HJELP.....

Ranger emnet

hfracing

Anbefalte innlegg

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvorfor har ikke "gRally" sakt noe her da? han pleier jo o g være "storkjefta"....

Kansje han mekker på sin Golf rallye???

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

over 20 biler på samvittigheten.

E36 M3 cab atm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pantax

Hvorfor har ikke "gRally" sakt noe her da? han pleier jo o g være "storkjefta"....

Kansje han mekker på sin Golf rallye???

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

bilen min har ikke gromme nok deler for at Thomas skal gidde å stjele den, dessuten blir det litt drøyt å tru at kamerater stjeler bilen min for å ta dårligere deler enn han har fra før.. :)

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Ellers er det jo også et velkjent faktum at jantore er stor i kjeften og har våte drømmer om å rappe/stjele andre folks biler..

Ref det han har sagt på #bilforumet.net om å rappe bilen min..

hææææ hva faaaaen er det du mener for noe. har jeg sakt det hvor?

Nå får du faaen meg ikke komme med rare ting her altså.

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ascona er det meg du hinter til eller er det en annen med samme navn?

Hvis det er meg du mener så er du helt på jordet. Når i hælvete har jeg sagt dette?

Og hvorfor sa du ikke noe til meg nede på rudskogen på fredag?

Slutt med dette tullet. Snart ber jeg Håkon om å kaste deg ut.

Off Topic is out.

-98 Suzuki Jimny 4x4

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh javel, hørte ikke noe på rudskogen, og tror ikke det var noen andre som hørte det.

Og jeg mener at jeg ikke har sagt det. Desuten så var ikke du på forumet rett etter eppisoden på strømmen.

Men men samme faaen. jeg vill aldri stjele en corvette som går dårligere en bilen min. Også liker jeg ikke corvette. Eneste kunne ha vært en 02 Callaway. Men er en Viper fan jeg.

-98 Suzuki Jimny 4x4

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooops sa jeg det høyt. hmm sjekket loggen, ok du hadde rett, men var ment som en spøk.

men alikevell så er det ordentlig off topic

og ikke noe vits i å nevne det her på forumet. følte meg litt hengt ut nå

men samme faaaen

-98 Suzuki Jimny 4x4

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider