truhaa Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Kjøpte det på Torshov i dag, har hørt noe pent om det på et annet forum, og tenkte jeg kunne prøve det for Dere:) Foam = skum som dere vet, og det er det. Sprøyt på dekkene og vent i 5-10 min så gjør det jobben sin. Høres ut som bruspulver når det jobber. Sort ble det, pent sort, og ikke var det klissete heller. Har normalt brukt NXT insane shine, men den syntes jeg er litt blank og klissete etter påføring. Mulig jeg lar den sitte for lenge på. Ikke vet jeg, men det blir nok Armor All på meg fremover. fin og bruke på under sjermer også om du ikke kjører "skit" senka bil. Etter en tur på veien, så bilen/hjulbuer er ikke rene, men dekka er fortsatt sorte og pene. (det rima) ha ha Faktisk ikke så lett å få tak i, har sett mange steder de fører Armor All, men ingen har hatt tire foam. Men, men Torshov på Liertoppen hadde i allefall. Noen som kjenner til denne bedre en meg? Gjerne mere info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 NXT har også slikt, samt at du har to typer Gold class flasker som du bruker pad for å påføre, en som gir mer blank sortfarge og en som bare gir sortfarge. Håper dette produktet du har prøvd er bedre enn andre armour all produkter, for de har jeg ekstremt dårlig erfaring med. Spesielt interiør produktene deres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Ja det blir nok med Tire Foam, lenge siden jeg har hatt noe annet fra ArmorAll på/ved/i bilen, men den er fin fin og bruke på innerskjermene på bilen. Den fra Megs som bare gir Sortfarge, vet du hva den heter nOstra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Kjøpte det på Torshov i dag, har hørt noe pent om det på et annet forum, og tenkte jeg kunne prøve det for Dere:) Foam = skum som dere vet, og det er det. Sprøyt på dekkene og vent i 5-10 min så gjør det jobben sin. Høres ut som bruspulver når det jobber. Sort ble det, pent sort, og ikke var det klissete heller. Har normalt brukt NXT insane shine, men den syntes jeg er litt blank og klissete etter påføring. Mulig jeg lar den sitte for lenge på. Ikke vet jeg, men det blir nok Armor All på meg fremover. fin og bruke på under sjermer også om du ikke kjører "skit" senka bil. Faktisk ikke så lett å få tak i, har sett mange steder de fører Armor All, men ingen har hatt tire foam. Men, men Torshov på Liertoppen hadde i allefall. Noen som kjenner til denne bedre en meg? Gjerne mere info. Sidenote; Mulig det var meg du kjøpte den av. Fint at vi får litt tilbakemeldinger om produktene, så er det lettere å anbefale i ettertid :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Sidenote; Mulig det var meg du kjøpte den av. Fint at vi får litt tilbakemeldinger om produktene, så er det lettere å anbefale i ettertid :) Kjøpte også Pioneer BT spiller samtidig, montert uten problem, ingen problem med å koble opp Blåtann heller. Kjempebra lyd også på BT delen. Du får mase på hovedkontoret ditt mht Meguiars serien hos dere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Kjøpte også Pioneer BT spiller samtidig, montert uten problem, ingen problem med å koble opp Blåtann heller. Kjempebra lyd også på BT delen. Du får mase på hovedkontoret ditt mht Meguiars serien hos dere. Du som hadde problemer med å få tilkobla blåtannen på spilleren ? Ja skal høre om vi ikke har tenkt til å utvide utvalget, selv om det er mer enn nok å sette seg inn i det som er nå :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Du som hadde problemer med å få tilkobla blåtannen på spilleren ? Ja skal høre om vi ikke har tenkt til å utvide utvalget, selv om det er mer enn nok å sette seg inn i det som er nå :D Nei, fikk koblet den til med en gang jeg. Det ble nevnt en annen som hadde sliti litt, men det var ikke meg. Var der Fredag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Denne finnes blant alt "skrotet" som er på vei til meg i posten: Håper den skal fungere greit :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Denne finnes blant alt "skrotet" som er på vei til meg i posten: Håper den skal fungere greit :) Det er ikke samme jeg har (har spray boks). Den er nok ganske blank den også, men det er jo smak og behag. Bra med blankt på "vanlige" biler, men jeg liker det ikke på SUVer, 4x4 dvs større biler. Er det ikke "jævlig" å vente på forsendelser? Du vet du kan spore pakka på http://www.posten.no ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Jeg har god erfaring med å vente på pakker, og har mesterbrev i pakkesporing.... har handla på ebay i 6-7 år. Er på fornavn med postkontoret snart trur jeg. :D Like fordømt moro hver gang det ramler noe ned i postkassa :D Innimellom passer jeg på å overraske dama med pakke til henne, og da går som regel det meste greit :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 truhaa: denna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 truhaa: denna Takk nOstra Lakenskrekk du også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 lakenskrekk ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Aversjon mot å sove på normale tidspunkter hvor folk flest sover.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 hahahaha, skjønte ingenting jeg, seff ;) jepp, helt hele døgnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg