truhaa Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Noen her som kjenner, eller har brukt noe fra: Sonax? (ikke sonus) Eller FireGlaze. ????????????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Kan ikke si det, finner ikke navnene nevt ett eneste sted på alle de større bilpleieforum jeg frekventerer heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Har aldri brukt Sonax... Synes det høres ut som navnet på et svensk insektsmiddel alacocaina Kan jo hende det finnes noe bra saker - har iallefall sett det til salgs hos en bilforhandler en gang. FireGlaze har jeg aldri hørt om engang. Istedenfor min tidligere "karriere" med bensinstasjonsprodukter fra Turtle, har jeg nå begynt å bruke Meguiar's, og kan ikke si annet enn at jeg er svært fornøyd så langt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Hei. Sonax går vel for å være ett av de bedre "bensinstasjons" merkene, sammen med Autoglym. Fireglaze skal testes, iaff "sealern". CH Bilpleie fortalte meg att han var meget imponert over den, og han bruker normalt kun Meguiars. http://www.chbilpleie.no/ Hyggelig fyr som sveiva innom jobb for en stund siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Clas ohlson selger sonax, resultatet har jeg ikke peiling på Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Groggy Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Fireglaze er helt rååååååå, har jeg hørt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 så i bilsport for et par års tid siden at sonax vant en test de hadde av voksprodukter.. Tenkte så jeg skulle prøve den. Ble ikke imponert. Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 fornøyd med sonax glansvask vertfall! synes sonax har noen bra produkter! Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2007 Var innom Claser'n i dag, der selger dem disse Sonax padsene: SONAX Aprikosfärgade, medelhårda polerskivor är avsedda för SONAX Profiline polermedel, och speciellt polermedel baserade på Sonax NanoPro teknologi. Avsedda för keramiska lacker samt lättare nedmattade och repade lacker. Extremt slitstarka och hållbara, tillverkade av NanoPro Durafoam material. Clas Ohlson hadde aprikosfargede Sonax pads i 125mm til 39 kr (art.nr. 30-9471) og 150mm til 59 kr (art.nr. 30-9472) . Det er 150mm størrelsen som er mest aktuell, siden den passer best til 125mm bakplate. http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=386398 http://www.sonax.se/spolskiva.html Noen som har noen formening om disse? Kjøpte den til 39 kroner bare for å sammenligne med Meguiar's sin W-8006 pad, og de kjennes ganske like ut. Hva tror dere? Er det mulig å bruke disse isteden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossyboy Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 hmmm, ikke godt å si... Personelig liker jeg ikke de paddene som man får kjøpt på clasern, bensern og slike ting...jeg får iallefall ikke samme resultatet med disse paddene som det jeg gjør med en mag eller cyclo pad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Er tilbøyelig til å være enig med deg der.. men selve teksturen/konsistensen på skummet er ganske så lik, etter min mening.... som sagt, vanskelig å si noe om dem er bra eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 skum kan være lagd av papir eller de kan være lagd av mikrofiber. Man kan gjette seg til hva som koster mest og som gir minst slitasje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg