Gå til innhold

høyeste

Ranger emnet

fiesta_xr2i

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmmm... Mener Nina brukte 2 x 12" spl d..........+ 2 dig 1450 forsterkere...

(Renault Clio)...

Johan Torrisen mener jeg at har spillt høyeste med 1stk 12" i norge .. 148.4 db....

(I en Golf 4)... Utstyr : Menphis Caraudio. 1 stk 12 " og 1 stk 4 kw...

TEAM RE-LOUD

Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08

00-155.7db superstreet nw

01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+

06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er jo vesentlig forskjell på mic og termlab, og nå snakker vi selvfølgelig om termlab regner jeg med...

Skal teste med en 12" senere også, men blir ikke i Street A setup da, da skal jeg kjøre en amp pr spole for å se om det er noen forskjell. og muligens en myyye større bandpasskasse.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er jo vesentlig forskjell på mic og termlab, og nå snakker vi selvfølgelig om termlab regner jeg med...

Skal teste med en 12" senere også, men blir ikke i Street A setup da, da skal jeg kjøre en amp pr spole for å se om det er noen forskjell. og muligens en myyye større bandpasskasse.

ikke att jeg er noen expert på db drag,men en amp pr.spole var sukses i golfen til per egil iallefall (street c) glad jeg klarte å "lure" han til det.

Cosworth,the search for power.

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke att jeg er noen expert på db drag,men en amp pr.spole var sukses i golfen til per egil iallefall (street c) glad jeg klarte å "lure" han til det.

hehe,

vet ikke hvor stor forskjell det er på en amp pr spole eller 2 amper linket sammen på parallellkoblet spoler. Men det finner jeg vel snart utav..

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se hvor mye mer jeg klarer å trykke ut av min 12 tommer. har vel kanskje noe mer å gå på med litt mer tuning og testing. men det vet man ikke før man prøver.

SÅ ja... mitt høyeste, sertifiserte måling med en stk 12, er da 148,4 db.

Det er MOJO!!!! ;)

Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!!

98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421