yosh_jt Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Behøver du vite mer a? Klart, om det er noen som har spilt høyrere enn meg med en 12 tommer, så kom med det. (håper egentlig det) :) Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Er nok mange som spillere høyere enn det med en 12", men kommer an på om det er koblet opp etter Street A regler.... Men ikke sikkert i Norge, her er jo resultatene langt under resten av verden, hehe... Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 Det stemmer zetec. HAr LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAngt igjen til de store gutta gitt. :) Men nå var det da som sagt i street a i norge.. nothing else.. Vi får se hva som skjer utoversesongen. Mulig jeg klarer å krype meg noe høyere, eller at noen andre slår meg ned i støvleskafta. Skal fortsette å bruke en 12 tommer så lenge den varer. hehe Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiesta_xr2i Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 er bare det at tor steinar ikke svara meg på det , ja jeg fulgte street A reglene.. Siter 2001 mondeo Tddi stv 87/91 sierra cosworth 4x4 x 92 fiesta xr2i 1,8 16v x 88 sierra sedan x 90 sierra combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ma Audio, eivind Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Uff.... Noen som har hatt det moro med deg på en eller annen fest?Det er ingen problem å sitte i en bil som spiller 140 eller 150 for den saks skyld nei d er ikke d, har drevet med db tidliger da så du trenger ikke å være så sarkastisk, jeg snakker bare av erfaring for d er farlig når man sitter inne i bilen og kjenner hjerteflimmer pga bassen. du bør få skjekket litt rundt om hvor mye et hjerte tåler av vibrasjoner før du sier noe som helst. tenk bare på de som døde når de skrudde av stereoen på konk tidligere. d er en grund til at regelen om å sitte i bilen finnes.:rules: Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 nei d er ikke d, har drevet med db tidliger da så du trenger ikke å være så sarkastisk, jeg snakker bare av erfaring for d er farlig når man sitter inne i bilen og kjenner hjerteflimmer pga bassen.du bør få skjekket litt rundt om hvor mye et hjerte tåler av vibrasjoner før du sier noe som helst. tenk bare på de som døde når de skrudde av stereoen på konk tidligere. d er en grund til at regelen om å sitte i bilen finnes.:rules: Regelen er der hovedsaklig pga hørselen din.... Og det er lov å sitte inni bilen og likevel spille over 140dB men om du spiller høyere blir registrert score uansett ikke mer enn 140dB Vil be deg ta en titt på denne, SNITT måling på 153dB, fyren sitter INNI bilen: Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fiesta_xr2i Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 har sett på at folk har fått godkjent over 140 db å sitti inni bilen :P må skrive under på ansvarsfraskrivelses skjema Siter 2001 mondeo Tddi stv 87/91 sierra cosworth 4x4 x 92 fiesta xr2i 1,8 16v x 88 sierra sedan x 90 sierra combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 har sett på at folk har fått godkjent over 140 db å sitti inni bilen :P må skrive under på ansvarsfraskrivelses skjema Sant nok :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 nei d er ikke d, har drevet med db tidliger da så du trenger ikke å være så sarkastisk, jeg snakker bare av erfaring for d er farlig når man sitter inne i bilen og kjenner hjerteflimmer pga bassen.du bør få skjekket litt rundt om hvor mye et hjerte tåler av vibrasjoner før du sier noe som helst. tenk bare på de som døde når de skrudde av stereoen på konk tidligere. d er en grund til at regelen om å sitte i bilen finnes.:rules: Har da draget jeg også, om det spiller noen rolle. Men utsagnet ditt er bare tull. Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ma Audio, eivind Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Har da draget jeg også, om det spiller noen rolle. Men utsagnet ditt er bare tull. utsagnet mitt er ikke bare tull. se hva de andre har skrevet over og hvorfor var d noen som døde tidligere når de skrudde av stereoen sin da? for når de personene omkom pga lyden så var de heldig vis de kom over 160db. dette er bare en info om historien til db-drag. du kan jo spørre han stig for d var han som drev med db i norge da mener jeg. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reimers Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 utsagnet mitt er ikke bare tull. se hva de andre har skrevet over og hvorfor var d noen som døde tidligere når de skrudde av stereoen sin da? for når de personene omkom pga lyden så var de heldig vis de kom over 160db. dette er bare en info om historien til db-drag. du kan jo spørre han stig for d var han som drev med db i norge da mener jeg. merkelig har aldrig hørt om noen som har død av å sitte i en db-drag bil da men.. har du en link som du kan bakke denne historien opp med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 utsagnet mitt er ikke bare tull. se hva de andre har skrevet over og hvorfor var d noen som døde tidligere når de skrudde av stereoen sin da? for når de personene omkom pga lyden så var de heldig vis de kom over 160db. dette er bare en info om historien til db-drag. du kan jo spørre han stig for d var han som drev med db i norge da mener jeg. Stig? Kjenner du Per i Oslo? :D Hvis du er så skrå sikker på dette så kom med noe bevis da. En link eller noe. Selv har jeg sitti i biler som spiller oppimot 150 db uten å dø (tror jeg) Å vet om flere som har sitti inni over 150. Team Re-load eller hva de kaller seg hadde en kjerre som spillte over 170. Vet ikke om han satt inni noen gang, men kanskje han uttaler seg om det nå? Edit: De over skriver av sikkerhetsmessige årsaker PGA hørsel! Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
re-load Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Stig? Kjenner du Per i Oslo? :DHvis du er så skrå sikker på dette så kom med noe bevis da. En link eller noe. Selv har jeg sitti i biler som spiller oppimot 150 db uten å dø (tror jeg) Å vet om flere som har sitti inni over 150. Team Re-load eller hva de kaller seg hadde en kjerre som spillte over 170. Vet ikke om han satt inni noen gang, men kanskje han uttaler seg om det nå? Edit: De over skriver av sikkerhetsmessige årsaker PGA hørsel! Satt aldri inni bilen ved den scoren, men hadde døra oppe og sto i døråpningen. Med hørselvern på...Husker ikke eksakt score med døra oppe, men det gikk iallefall over 160 db.... Har også sittet inne i Panda`n med score på 155+ Db...(hørselvern+ørepropp.) Kan si med en gang at det er IKKE var behagelig iallefall...Eller å anbefale.. Med så mye trykk i bilen er det fare for hørsel skader... Øyvind fra Kongsvinger fikk øresus av en score på ca 155 db (MIC måling) Pga burp i ca 2 sek... (Så pass på hørselen deres) Det kan MULIGENS være dødlig..?.pga at enn spiller hjertet ut av takta si . osv..? -har jeg hørt....Men, jeg har ikke hørt om noen som har dæva av det... Siter Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08 00-155.7db superstreet nw 01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+ 06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperComp Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 det må vi finna ut... ;) Re-Loud prøver først... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Normale friske folk får ikke rytmeforstyrrelser av å sitte i bil med høy musikk.. Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg