Gå til innhold

Hey! Du med flere brukerprofiler!

Ranger emnet


BoomBoxx

Anbefalte innlegg

Henviser til tråden Håkon A har stengt, og hans avsluttende kommentar. For øvrig enig i barnehageaspektet ved det hele.

 

Jeg ser gjerne at denne personen/bedriften med flere kontoer gir seg til kjenne, så vi kan få se hvem du er, og du kan forklare hvorfor du gjorde det med egne ord.

 

Evt. kunne administrator bannet personen, så ser vi hvem det er uansett? :)

 

Har lenge hatt en mistanke om en/flere med flere kontoer, jeg syns dette er grunn til å bli kastet ut (men kan vel være vanskelig å oppdage f.eks. om flere bruker samme internettilkobling).

 

Mvh

Jan Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henviser til tråden Håkon A har stengt, og hans avsluttende kommentar. For øvrig enig i barnehageaspektet ved det hele.

 

Jeg ser gjerne at denne personen/bedriften med flere kontoer gir seg til kjenne, så vi kan få se hvem du er, og du kan forklare hvorfor du gjorde det med egne ord.

 

Evt. kunne administrator bannet personen, så ser vi hvem det er uansett? :)

 

Har lenge hatt en mistanke om en/flere med flere kontoer, jeg syns dette er grunn til å bli kastet ut (men kan vel være vanskelig å oppdage f.eks. om flere bruker samme internettilkobling).

 

Mvh

Jan Rune

 

Enig.

Men jeg tror faktisk personen blir banned, så da er det jo bare å vente og se!

 

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henviser til tråden Håkon A har stengt, og hans avsluttende kommentar. For øvrig enig i barnehageaspektet ved det hele.

 

Jeg ser gjerne at denne personen/bedriften med flere kontoer gir seg til kjenne, så vi kan få se hvem du er, og du kan forklare hvorfor du gjorde det med egne ord.

 

Evt. kunne administrator bannet personen, så ser vi hvem det er uansett? :)

 

Har lenge hatt en mistanke om en/flere med flere kontoer, jeg syns dette er grunn til å bli kastet ut (men kan vel være vanskelig å oppdage f.eks. om flere bruker samme internettilkobling).

 

Mvh

Jan Rune

Det som er litt merkelig, er jo at det virker som om at det er flere her inne som har mer en en profil. Ja jeg har det selv, og legger da heller ikke sjul på det. Grunnen til at jeg har det, er at når det er spørsmål vedrørende EMMA, så syns jeg det er greit å svare som EMMA, og ikke som Audioart. Det har vel skjedd, og kommer sikkert til å skje igjen at jeg blingser litt på kontoene. Håper det går bra.

Men det som er verst, syns jeg, er nor det dukker opp en ny bruker, som har "full koll" på greiene, og bare skriver svada i to innlegg. Hvis det er noen som ikke tør vise hvem de er, så holl dere vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke til å gå ut med hvilket firma dette gjelder.

men det er et aktivt firma på forumet her.

 

Vi jobber som sagt med en ny side til forumet, og når den slippes følger det også med en del nye regler.

 

I dag har vi flere aktive medlemmer på forumet som rappoterer inn til oss om firmaer som snikreklamerer i pm o.l.

vi har også ''dummy-medlemmer'' som lurer til seg firmaer.

 

dem vi får inn navn på blir høyst sannsynelig banna fra forumet

(6-12mnd)

 

Når den nye siden kommer må alle forberede seg til å omstille seg til alt som har med kjøp og salg.

 

Vi har i disse dager fått lagt inn automatisk varsling inn til oss når noen lager dobbel profil. i værstefall blir man utestengt i flere mnd, alt ettersom hvilken hensikt det skulle ha vært med flere profiler.

 

Det er trist at små promperombedrifter ikke klarer å få opp øya og innse at dem må drive seriøs butikk på lik linje med alle andre skikkelige firmaer.

 

det vil bli store muligheter for firmaer å få annonsering på det nye forumet som kommer, prisene for annonsering vil nok stige heftig og dette vil også være med på å luke ut promperombedriftene slik at man lettere kan få god reklame fra gode bedrifter som driver seriøst.

Vi gleder oss alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke til å gå ut med hvilket firma dette gjelder.

men det er et aktivt firma på forumet her.

 

Vi jobber som sagt med en ny side til forumet, og når den slippes følger det også med en del nye regler.

 

I dag har vi flere aktive medlemmer på forumet som rappoterer inn til oss om firmaer som snikreklamerer i pm o.l.

vi har også ''dummy-medlemmer'' som lurer til seg firmaer.

 

dem vi får inn navn på blir høyst sannsynelig banna fra forumet

(6-12mnd)

 

Når den nye siden kommer må alle forberede seg til å omstille seg til alt som har med kjøp og salg.

 

Vi har i disse dager fått lagt inn automatisk varsling inn til oss når noen lager dobbel profil. i værstefall blir man utestengt i flere mnd, alt ettersom hvilken hensikt det skulle ha vært med flere profiler.

 

Det er trist at små promperombedrifter ikke klarer å få opp øya og innse at dem må drive seriøs butikk på lik linje med alle andre skikkelige firmaer.

 

det vil bli store muligheter for firmaer å få annonsering på det nye forumet som kommer, prisene for annonsering vil nok stige heftig og dette vil også være med på å luke ut promperombedriftene slik at man lettere kan få god reklame fra gode bedrifter som driver seriøst.

Vi gleder oss alle sammen.

 

 

Och jag som trodde att vi i vårt svenska Sasca forum hade problem, men det verka ju inte vara något jämfört med era problem... Hoppas det löser sig iaf=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det vil bli store muligheter for firmaer å få annonsering på det nye forumet som kommer, prisene for annonsering vil nok stige heftig og dette vil også være med på å luke ut promperombedriftene slik at man lettere kan få god reklame fra gode bedrifter som driver seriøst.

Vi gleder oss alle sammen.

 

Det er interessant å se hvordan dette forumet som i utgangspunktet sannsynligvis/forhåpentligvis var ment som et samlingspunkt for folk med felles interesse for bil og relaterte emner, nå har blitt en ren institusjon i forhold til antallet medlemmer, aktivitet og annonsering. Fra bilentusiasme til ren profittentusiasme. :)

 

All respekt for hva dere har utrettet med dette forumet, men sant å si så begynner jeg å etterlyse et helt NYTT gratis forum, gjerne med reklame (det er ikke det i seg selv som er ille), men med mer fokus på alskens sunne, men også gjerne "dumme" diskusjoner - og at de får leve uten at noen skal bestemme hvorvidt en tråd er "for mye off topic" e.l. Så får den da heller pågå til folk blir lei av å diskutere nettopp det emnet, for det må jo skje på et eller annet tidspunkt uten at det kommer en hønemor og stenger. All diskusjon er sunn diskusjon, eller noe...?

 

Men at man har sperret registreringen av flere brukere for ett og samme firma/person, det syns jeg er helt riktig, selv om jeg skjønner problemstillingen sett fra Audio-Arts synsvinkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All respekt for hva dere har utrettet med dette forumet, men sant å si så begynner jeg å etterlyse et helt NYTT gratis forum, gjerne med reklame (det er ikke det i seg selv som er ille), men med mer fokus på alskens sunne, men også gjerne "dumme" diskusjoner - og at de får leve uten at noen skal bestemme hvorvidt en tråd er "for mye off topic" e.l..

 

http://www.lydtrykk.no er jo på vei. Bare Tony får tid til å gjøre det ferdig.

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er interessant å se hvordan dette forumet som i utgangspunktet sannsynligvis/forhåpentligvis var ment som et samlingspunkt for folk med felles interesse for bil og relaterte emner, nå har blitt en ren institusjon i forhold til antallet medlemmer, aktivitet og annonsering. Fra bilentusiasme til ren profittentusiasme.

 

Dette er jo bare tull!

du vet jo ikke noe som helst om driften til bilforumet.

hvordan kan du forvente å bli tatt seriøst med sånne utsagt?

*riste på hue*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår