nomix Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Det virker for meg som om Greven faktisk er veldig glad i å lage biler, og legger litt stolthet i det, så går nok mye på det. :) Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 hadde sharif vært en hvit etnisk nordmann hadde ingen kommet med slike idiotiske uttalelser, slik som kriminell og narkopenger...nordmenn generelt er amøber som skal snakke dritt om hver eneste ærlige rike "utlending". get a life and grow a brain! ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 hadde sharif vært en hvit etnisk nordmann hadde ingen kommet med slike idiotiske uttalelser, slik som kriminell og narkopenger...nordmenn generelt er amøber som skal snakke dritt om hver eneste ærlige rike "utlending". get a life and grow a brain! om han hadde vært hvit hadde du fortsatt sett denne topicen, denne tråden startet ikke basert på hudfarge, den startet på grunnlag av pr-kåthet, noe jeg skjønner godt at noen vil snakke om. ekke dette et sted for å dele meninger a? man kan ikke kalle noen for amøber bare fordi det tilfeldigvis er en utlending det handler om denne gangen! My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 om han hadde vært hvit hadde du fortsatt sett denne topicen, denne tråden startet ikke basert på hudfarge, den startet på grunnlag av pr-kåthet, noe jeg skjønner godt at noen vil snakke om. ekke dette et sted for å dele meninger a?man kan ikke kalle noen for amøber bare fordi det tilfeldigvis er en utlending det handler om denne gangen! vel om han er pr kåt...SO WHAT?mannen tjener ærlige penger. da er det idiotisk av folk å dra inn koblinger til b-gjeng og narkopenger!hvor vanskelig kan det være å forstå at folk kan være av utenlandsk opprinnelse og likevel være rike og ærlige! er da kongefamilien en gjeng med kriminelle normenn som hvitvasker narkopenger?siden de konstant er på forsiden av magasiner og dermed ektra pr-kåte?burde de avskaffes og boikottes? ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 En ting er å kritisere han for å stadig stikke hodet sitt innom alle landets avisredaksjoner. Men det er et stykke derfra til å beskylde han for å hvitvaske penger for organiserte kriminelle. Spesielt når man ikke har et fnugg av bevis å følge opp med annet enn at man må "få opp øya" eller bruke argumenter som "det vet da alle". Man er ikke kriminell selv om man er mørk i huden, og selv om man måtte kjenne noen som ikke har rent mel i posen behøver da ikke det å bety at man driver ens egen butikk uredelig. Det er da ingen som kaller de som kommer med beskyldninger her inne for pedofile bare fordi de har samme hudfarge som lommemannen? Og et kjapt søk på "Idar Vollvik" her på forumet viser jo at han får en langt mer rosende omtale av brukerne her inne framfor Sharif, selv om de bruker media til egen fordel på nøyaktig samme måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 vel om han er pr kåt...SO WHAT?mannen tjener ærlige penger. da er det idiotisk av folk å dra inn koblinger til b-gjeng og narkopenger!hvor vanskelig kan det være å forstå at folk kan være av utenlandsk opprinnelse og likevel være rike og ærlige! er da kongefamilien en gjeng med kriminelle normenn som hvitvasker narkopenger?siden de konstant er på forsiden av magasiner og dermed ektra pr-kåte?burde de avskaffes og boikottes? stussa bare på at du sier han har tjent ærlige penger.. Hvordan vet du det? hmm.. ganske rart.. jeg skal ikke si hva jeg veit, for det egner seg ikke på trykk her i detta forumet.. Du er nok litt for godtroende når det gjelder Sharif.. - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 stussa bare på at du sier han har tjent ærlige penger.. Hvordan vet du det? hmm.. ganske rart.. jeg skal ikke si hva jeg veit, for det egner seg ikke på trykk her i detta forumet.. Du er nok litt for godtroende når det gjelder Sharif.. Nok en gang. Det er mange som sier de vet, men ingen vil bevise det. Jeg sier ikke bestemt at jeg vet at Sharif følger alle lover og regler, men innen noen kan bevise det motsatte så blir det nettopp sannheten man bør forholde seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 stussa bare på at du sier han har tjent ærlige penger.. Hvordan vet du det? hmm.. ganske rart.. jeg skal ikke si hva jeg veit, for det egner seg ikke på trykk her i detta forumet.. Du er nok litt for godtroende når det gjelder Sharif.. Gå til vg du, så får du sikkert tusentipset :) Siden du veit så mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Gå til vg du, så får du sikkert tusentipset :) Siden du veit så mye... Man får ikke 5øre fra 1000tips når man tipser om saker som pressen allerede har info om :) hehe , glemmer aldri når han på tv, presterte og fortelle en toppdirektør, lurer på om det var statoil, at han skulle ha kjøpt dekkpakke hos han istedet og spart så så masse 1000.. Hehe tror nok direktøren vil ha skikkelige felger og ikke noe replicafelger og vinglegummi på den svindyre bmw sin :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Jeg blir faen meg så provosert av ignoransen til mange av bilforumets medlemmer. Som skrevet lenger opp her så har idar vollvik god omtale blant forumets medlemmer. han har stil, penger biler og damer..men han er ærlig som bare det...why?jo nettop fordi han er hvit. Med en gang en med mørk hudfarge, eller med annen kulturell bakgrunn tjener opp gode penger og bruker dem så blir de med ett koblet til kriminalitet og gjenger og det som verre er. begynner å bli dritt lei dette. ja det finnes kriminelle utlendinger. ja det finnes kriminelle etniske nordmenn. Norges fengsler er overfylt og det er overtall av etnisk norske. om en mørk mann gjør noe galt så er det SÅÅÅ STORE OPPSLAG I AVISEN.. om en hvit mann gjør noe så var han deppa siden dama slo opp. denne generaliseringen er det media og sjalu smågutter som står får. Om Sharif tjener ærlige penger eller ikke er opp til han og myndighetene å finne ut av. Om han er PR-kåt?so what!!mannen tjener en formue uansett om 10-15 fjortiser på bilforumet ikke kjøper felgpakkene. Så la denne diskusjonen ligge død eller slett denne tråden før den virkelig sklir ut. Og vedkommende SKURKen som sendte meg pm...du er lavmål. kos deg med rettsaken din tøffingen!! ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 stussa bare på at du sier han har tjent ærlige penger.. Hvordan vet du det? hmm.. ganske rart.. jeg skal ikke si hva jeg veit, for det egner seg ikke på trykk her i detta forumet.. Du er nok litt for godtroende når det gjelder Sharif.. og du er en ignorant person som ikke vet bedre enn å sitte på nett og diskutere en rik manns kriminal atferd. Har han blitt beskyldt for noe som helst?utenom å ha altfor billige felgpakker? og de som sier at det finnes billigere dekk og felger...vel..KJØP HOS DEM!hvorfor sverte en manns rykte bare fordi du er sjalu på pengene hans? ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Man får ikke 5øre fra 1000tips når man tipser om saker som pressen allerede har info om :) hehe , glemmer aldri når han på tv, presterte og fortelle en toppdirektør, lurer på om det var statoil, at han skulle ha kjøpt dekkpakke hos han istedet og spart så så masse 1000.. Hehe tror nok direktøren vil ha skikkelige felger og ikke noe replicafelger og vinglegummi på den svindyre bmw sin :) hva om det ble sagt som en spøk?regner med at alle i redasjonen og på tv lo av den spøken?om du selger noe billigere enn de fleste andre og en kjøper noe svindyrt...selvfølgelig hadde du gitt han råd om å kjøpe hos deg neste gang...er ganske logisk. gratis pr er gratis pr og det sparer man tonnevis av penger på. la nå mannen tjene til livets opphold så kan de som er sjalu og anklager han for hvitvasking av penger dra til andre dekksjapper med superhvite ansatte! ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Man får ikke 5øre fra 1000tips når man tipser om saker som pressen allerede har info om :) Hvis pressen allerede sitter på denne informasjonen, hvorfor går de ikke ut med annet enn småtterier om noen slitne arbeidsbrakker og litt rot med timelister? Som Øystein Sunde sier i "Smi mens liket er varmt": "Vi selger aviser på folks suksess, men de få'kke være i lyset for lenge. Vi selger like mye på å rive dem ned, det er jo det som er hele poenget." Så si meg da, hvorfor har de ikke revet ned Sharif ennå - hvis de sitter på såpass sensitiv og ødeleggende informasjon om han? Det ville jo solgt enormt. Dersom VGs forside i morgen hadde sagt "Sharif arrestert - mistenkt for å være Pakistansk gudfar" - så ville jeg nok kjøpt den avisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Hvis pressen allerede sitter på denne informasjonen, hvorfor går de ikke ut med annet enn småtterier om noen slitne arbeidsbrakker og litt rot med timelister? Som Øystein Sunde sier i "Smi mens liket er varmt": "Vi selger aviser på folks suksess, men de få'kke være i lyset for lenge. Vi selger like mye på å rive dem ned, det er jo det som er hele poenget." Så si meg da, hvorfor har de ikke revet ned Sharif ennå - hvis de sitter på såpass sensitiv og ødeleggende informasjon om han? Det ville jo solgt enormt. Dersom VGs forside i morgen hadde sagt "Sharif arrestert - mistenkt for å være Pakistansk gudfar" - så ville jeg nok kjøpt den avisen. godt sagt. og hadde han hatt kriminelle intensjoner/kontakter så hadde han nok blitt tatt for lengst siden han er såpass utadvendt og prkåt... ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Jeg kjøper felger der det er billigst, og driter i om mannen som selger felgene er svart, hvit, gul eller brun. Der det er billigst finner du meg. Og Sharif har vært billigst flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg