maxmix Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Jeg blir faen meg så provosert av ignoransen til mange av bilforumets medlemmer. Som skrevet lenger opp her så har idar vollvik god omtale blant forumets medlemmer. han har stil, penger biler og damer..men han er ærlig som bare det...why?jo nettop fordi han er hvit. Med en gang en med mørk hudfarge, eller med annen kulturell bakgrunn tjener opp gode penger og bruker dem så blir de med ett koblet til kriminalitet og gjenger og det som verre er. begynner å bli dritt lei dette. ja det finnes kriminelle utlendinger. ja det finnes kriminelle etniske nordmenn. Norges fengsler er overfylt og det er overtall av etnisk norske. om en mørk mann gjør noe galt så er det SÅÅÅ STORE OPPSLAG I AVISEN.. om en hvit mann gjør noe så var han deppa siden dama slo opp. denne generaliseringen er det media og sjalu smågutter som står får. Om Sharif tjener ærlige penger eller ikke er opp til han og myndighetene å finne ut av. Om han er PR-kåt?so what!!mannen tjener en formue uansett om 10-15 fjortiser på bilforumet ikke kjøper felgpakkene. Så la denne diskusjonen ligge død eller slett denne tråden før den virkelig sklir ut. Og vedkommende SKURKen som sendte meg pm...du er lavmål. kos deg med rettsaken din tøffingen!! Du er tragisk, du gjør dette til en "rassist" sak når det ikke er det i det heletatt.. og slutt og slikk rassen til sharif er du snill, det kler deg ikke :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 vel om han er pr kåt...SO WHAT?mannen tjener ærlige penger. da er det idiotisk av folk å dra inn koblinger til b-gjeng og narkopenger!hvor vanskelig kan det være å forstå at folk kan være av utenlandsk opprinnelse og likevel være rike og ærlige! er da kongefamilien en gjeng med kriminelle normenn som hvitvasker narkopenger?siden de konstant er på forsiden av magasiner og dermed ektra pr-kåte?burde de avskaffes og boikottes? for det første hakke jeg sagt min mening om NOEN av sakene her. Så ikke sleng med leppa til meg, jeg ville bare ha fram et poeng. Noen vet mer enn andre, å alle må tåle når noen sier meninga si. Du kan ikke bare klikke å stå beinhardt på at du har rett. Kanskje har du rett å kanskje ikke, det er det vel sansynligvis ingen her som vet. Men man har lov til å si meningen sin her!!! My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 man har lov til å si meningen sin her ja, men det trenger man ikke å sverte navnet til noen for! og jeg slikker ingen sin ræv, er bare generelt lei den negative holdningen til rike fremmedkulturelle. Med engang en utlending har en dyr/fin bil så er han automatisk krinminell! det er iallefall tankegangen til flertallet av bilforumets medlemmer! ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 wicky: Slutt å drit deg ut. Dette er ikke en tråd om rasisme. Hver gang en nordmann gjør/sier noe som kan oppfattes som "feil" for en invandrer, så ropes det ut om rasisme. Typisk for forsmådde fremmedkulturelle som føler seg undertrykket. Hvis du synes jeg er en idiot, så kan du nå gå å brenne noen ambasader som hevn, eller så kan du få med deg noen "ærlige" fettere, og kappe av meg noen fingre og drepe katta mi eller noe sånnt da? btw: har stor respekt for det Tommy Sharif har fått til, men nok er nok. Han skulle jo såvidt jeg husker kjøre rævva av Henning Solberg for en liten stund siden også. Da begynner du å bli litt kjepphøy, han hadde tapt med glans! proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 wicky:Slutt å drit deg ut. Dette er ikke en tråd om rasisme. Hver gang en nordmann gjør/sier noe som kan oppfattes som "feil" for en invandrer, så ropes det ut om rasisme. Typisk for forsmådde fremmedkulturelle som føler seg undertrykket. Hvis du synes jeg er en idiot, så kan du nå gå å brenne noen ambasader som hevn, eller så kan du få med deg noen "ærlige" fettere, og kappe av meg noen fingre og drepe katta mi eller noe sånnt da? Om jeg skal slutte å rope rasisme?har ikke kalt noen for rasist eller no, bare sagt at den generaliseringen dere driver med er idiotisk og når du kommer med slike utsagn så styrker du ikke noe som helst, utenat jeg faktisk får rett... ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 man har lov til å si meningen sin her ja, men det trenger man ikke å sverte navnet til noen for! og jeg slikker ingen sin ræv, er bare generelt lei den negative holdningen til rike fremmedkulturelle. Med engang en utlending har en dyr/fin bil så er han automatisk krinminell! det er iallefall tankegangen til flertallet av bilforumets medlemmer! nå er du veldi kjapp til å bedømme folk her. en mening er en mening, dette er ikke en jævla mobbetråd. Prøv en mindre aggressiv holdning... My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 nå er du veldi kjapp til å bedømme folk her.en mening er en mening, dette er ikke en jævla mobbetråd. Prøv en mindre aggressiv holdning... og dette gjelder dere som stempler han som kriminell også. dere har deres mening og jeg har min. ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Legger merke til at alle de som sier de vet noe hopper elegant over mine spørsmål og betraktninger her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 ..nordmenn generelt er amøber som skal snakke dritt om hver eneste ærlige rike "utlending". Dette er en generalisering av personer med en viss etnisk tilhørighet. Og hva kalles det? rasisme.... PS: Har ikke noe imot Sharif. Han er en luring, men det er jo jeg også ;) Man må bare passe på og få det man betaler for når man handler der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Dette er en generalisering av personer med en viss etnisk tilhørighet. Og hva kalles det? rasisme.... PS: Har ikke noe imot Sharif. Han er en luring, men det er jo jeg også ;) Man må bare passe på og få det man betaler for når man handler der. om folk ikke forstod det så var den kommentaren der rettet mot de som faktisk tror at alle rike utlendinger er kriminelle. ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Legger merke til at alle de som sier de vet noe hopper elegant over mine spørsmål og betraktninger her. dette fordi de ikke har noe konkret å stille opp med, mens de svarer meg siden jeg er på samme nivå som dem, altså å generalisere alle med motsatt farge enn meg... ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Dette begynner vel å skli litt ut vel... Det er en kjennsgjerning at det nok er mange som er misunnelige på sharif på grunn av pengene han ahr tjent opp igjennom årene. Det som det blir satt et spørsmålstegn ved er jo PR-kåtheten hans. Det er greit å surfe på gratisreklame, det hadde vel de fleste av oss gjort det, men det er nå bikket over til å bli bare tåpelig synes jeg. Det tar litt av kan du si.. Og vi som er i samme bransjen har vanskeligheter med å se hvordan det er mulig å tjene så mye penger på såpass kort tid uten å være uærlig?? Det går jo på munne til mye folk, og økokrim, at han driver Nordeuropas største hvitvaskeri av penger. Men han er såpass dyktig i det han gjør, at myndighetene ikke klarer å ta han på noe. Men det er jo opp til dere som kunder det, det er jo dere soom handler der. Nå er det vel blitt slik at han er ikke alene om å være billig lenger, så hvorfor folk reiser land og strand rundt for å handle der forstå ikke jeg:hvaskjera Men dere om det.. Og til deg Wicky124, Det er ingen som sier at alle utlendinger er kriminelle, men faktum er at mange av de er det. Det sier statistikken. :thanks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 og dette gjelder dere som stempler han som kriminell også. dere har deres mening og jeg har min. jeg har hvertfall ikke stemplet han som noe som helst. å ikke har jeg tenkt å gjøre det. poenget mitt er at du må la andre ha sin mening, og ikke prøv å endre den... My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 sjalumøkkafolk uten ei krone! typisk norge! sjalu på alle som tjener litt ekstra. lattelige forbnanna drittunger! Alle som har fått til litt burde få leike seg litt også synes no jeg! Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 sjalumøkkafolk uten ei krone!typisk norge! sjalu på alle som tjener litt ekstra. lattelige forbnanna drittunger! Alle som har fått til litt burde få leike seg litt også synes no jeg![/quote hallo!!! det er snakk om noe helt annet, greit nok at sharif har mye penger å sånn. det ekke det det er snakk om, ikke sleng ut sånnt her, det blir bare for dumt, da er det bedre å slenge ut noe som er mere gjennomtenkt og som faktisk betyr noe... My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg