wicky124 Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 er vel egentlig ikke irritert,men glad. Mest over å engasjere et eddiksurt kvinnfolk som deg:angry: , pluss at det blir markert for sharif at man ikke kan gjøre som man vil HELE tiden. nååmmeeen...har du mensen idag?stakkar deg...gråter du?:hellothere: ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Omg.. spar oss for teite innlegg. Du har vell ødelagt tråden nokk fra før av, med dine rasistbeskyldninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Omg.. spar oss for teite innlegg. Du har vell ødelagt tråden nokk fra før av, med dine rasistbeskyldninger? stakkaaar....trenger du papir til å tørke tårene dine? ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Hadde egentlig ikke tenkt til å legge meg oppi atter en av bilforumets tåpelige diskusjoner, men er det bare jeg som synes det er litt ironisk at den som har syti mest i denne tråden _prøver_ å gjøre narr av de som blir irriterte av visse tåpelige inlegg her...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Hadde egentlig ikke tenkt til å legge meg oppi atter en av bilforumets tåpelige diskusjoner, men er det bare jeg som synes det er litt ironisk at den som har syti mest i denne tråden _prøver_ å gjøre narr av de som blir irriterte av visse tåpelige inlegg her...? Helt enig med deg på alle punkter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Hadde egentlig ikke tenkt til å legge meg oppi atter en av bilforumets tåpelige diskusjoner, men er det bare jeg som synes det er litt ironisk at den som har syti mest i denne tråden _prøver_ å gjøre narr av de som blir irriterte av visse tåpelige inlegg her...? I concur.. - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Jaja, da stenges denne.Så får alle tenke over om de har bidratt med noe positivt i denne tråden og til Bilforumets medlemmer..... Ref regler: Regler og retningslinjer for posting i tråderPosten skal ikke bidra til avsporing av tema. Vær høflig, unngå spydigheter og banneord. Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg