Gå til innhold

Sharif - pr kåt- boikott ?????

Ranger emnet

Sonick

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe sommersko til Golfen på Skedsmokorset bare mars-lønninga kommer, uansett om folk synes Sharif er pr-kåt eller ikke. (regner med at evt avbalansering og omlegget er inkludert i pakkeprisen.) Jeg vil handle der da jeg får bra pris, og i tillegg vet jeg at jeg støtter flere arbeidsplasser som Sharif har skapt. Og kanskje det er enda billigere neste gang jeg skal sko om hjula..?

Skulle man gått til boikott av hver eneste næringsdrivende i dette landet som er "flink" til å stikke ut trynet sitt i media kan man snart ikke handle på nærbutikken engang.

'89 Corrado VR6

'93 Golf TDK (bruksbilen)

'76 Golf L "Barock" (vurderes solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Uffamej, en mørkhuda her i landet som har lykkes og stikker nesa frem litt. Han må vi boikotte altså. Kan ikke ha noe av det.

Jesus.

Dette må være den mest tragiske tråden på lenge...

Og hvem sa noe om mørkhuda..? Tror det er din tankegang det er noe galt med, ikke noen andre her.

04 BMW 320Cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffamej, en mørkhuda her i landet som har lykkes og stikker nesa frem litt. Han må vi boikotte altså. Kan ikke ha noe av det.

Jesus.

Dette må være den mest tragiske tråden på lenge...

Hm. Paris Hilton er da ikke mørkhuda. Jeg er drittlei av henne også.

Sharif irriterer meg, han er pr-kåt, end of discussion.

All respekt for det han har klart, han er utvilsomt dyktig.

Men PR-kåt.

Syns da ikke Sharif stikker seg mere frem enn andre. Syns Petter Stordalen er enda verre...

Nja. Like ille, vil jeg si.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharif er så useriøs på alle måter at det ikke er til å tro. Jeg har sluttet å handle felger av han. Handler hos et annet sted som jeg får det mye billigere hos. Jeg sparer faktisk mange tusenlapper ved å velge det dekksenteret jeg bruker enn Sharif... Jeg orker ikke skrive historiene mine/erfaringene mine om Sharif, men skriver noen stikkord under. Dere kan jo da selv bedømme..

Useriøs

Leverer ikke felger

Dårlig kundeservice

Betaler/betalte ikke ansatte - måtte hente felger og dekk på lageret til den summen han skyldte

Holder ikke avtaler

Dårlig kvalitet

Leverer gamle dekk

Leverer andre dekktyper enn bestilt - "jammen, disse er minst like gode.."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt noe av Sharif eller noe. Så kan ikke blande meg inn i servicen hos de osv men.

Jeg tipper Sharif sitter og flirer og flirer jo mer dere diskuterer dette, for som en tidligere sa, All pr, er god pr, og jeg tror han tjener mye på dette.

Noen er smartere, og kanskje sluere enn andre, skal man klare å komme langt, må man være det.

Go Sharif sier jeg bare, han synes jeg er kul, faktisk! :)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norsk eller ikke, i norge for man behandle arbeidere med respekt :deng

jeg handler ikke hos slike som sharif nei

men alle har sine ulike meninger om han, slik kommer d altids til å bli.........

11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil
07 bmw 525D M-Sport           bruksbil 

96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt.
Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8
Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjøpt noe av Sharif eller noe. Så kan ikke blande meg inn i servicen hos de osv men.

Jeg tipper Sharif sitter og flirer og flirer jo mer dere diskuterer dette, for som en tidligere sa, All pr, er god pr, og jeg tror han tjener mye på dette.

Noen er smartere, og kanskje sluere enn andre, skal man klare å komme langt, må man være det.

Go Sharif sier jeg bare, han synes jeg er kul, faktisk! :)

Ja nettopp!, HVORFOR da gidde å bry seg? Jo mer dere bryr dere jo mer kommer navnet hans på folks lepper!= Mer pr. Bare at denne tråden ble laget sier litt. Hvorfor gidde å lage den, bare glem hele fyren, er det så vanskelig?

JEG gir F*** i Sharif, på alle måter.. Kunne ikke brydd meg mindre.. Så lenge jeg hverken bryr meg eller snakker om han vil ingen rundt meg nevne det heller, og han blir ikke samtalemne. Og samtalemne = pr!

Takk.:hmmmmmmmmm:

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar

http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår