olehenri Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 å være lei en person, er vel ikke grunn for å dra han frem her inne for å si det? dette kan jo funke bra for sharif, om det er snakk på mye penger han ikke har fått, så legger han kanskje litt press på de koenigsegg ( for tidlig å skrive det riktig) folka, og da kan han kanskje få tilbake pengene sine! Er jo nesten det samme som skjer med alle som er på tv2 hjelper deg feks, få det frem i media, så løser det som regel seg. Syns det er bra for sharif jeg, hvertfall om han får igjen pengene! -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 var da noen fine felger på veggen da:) men viss dekk er så lei'n.. så ikke les å se på det han legger ut i media da.. la han holde på for seg sjøl. -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 stiller meg i rekken..den mannen er altfor pr kåt..og for noen latterlige utsagn.. er mange andre som selger billig felg og dekk om dagen..så handler heller andre steder.. var hos shariff en gang, og aldri mer..maken til kundeservice har jeg ikke opplevd.. kort og godt ræva * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PugLars Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Sharif er fortsatt en utlending! Selv om han har "lyktes" oppfører han seg forrtsatt likt som ali på nærmeste kebab-hjørne! Med andre ord IRRITERENDE! PUNKTUM! kiddie - Peugeot 406 Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Skjønner ikke hva folk har imot han! Ok, greit han er (jævlig) pr-kåt, men driver du et firma så er det vell bra om flest mulig hører om det? Og når han får slik gratis reklame slipper han å bruke penger på det noe som igjen gjør at VI får billigere dekk og felg. Ok, kundeservicen hans suger ifølge dere, men hvorfor kan dere ikke si det til han? Isteden for å slenge mest mulig dritt om hvor dårlig butikk han driver osv? Ok, han har brukt litt "hårete metoder" for å komme seg fram. Han er et menneske som deg og meg. Hvorfor går ingen her så kraftig utover andre firma som bruker slike metoder også? Statoil, Hydro osv. har ikke helt rene hender de heller, ikke tro at de er hakket bedre! Og hva med alle de delene som faktisk er i en bil, billig turbo'er fra kina osv. Hvordan tror dere egentlig at disse er lagd? Slike tilfeller er i alle firma'er! Adidas, Nike, Umbro osv osv. §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Jeg handla dekk av han juni 04 og kom tilbake nov 06 i nye lokaler, med masse nye folk ansatt osv. Han har nå fått så mye kunder og han er landskjent, så MIN personlig mening er at dem ganske greit faen i kundeservice nå, har mer en nok med kunder uansett. Hvertfall føler jeg det sånn..... Handler andre steder istedet nå! 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Reagerer litt på en ting. Man er lei trynet til Sharif, spørsmålet blir da: HVA I HELVE..TE GJØR MAN DA PÅ KJENDIS.NO???? Hvis man er lei kjendiser så har man ikke den siden som startside liksom Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Jaja, han har nok klart å få litt PR her og, er enkelt for Sharif å drive reklame, trenger bare et par skeptikere samt et par rasister på BF, før alt er i full gang, de som boikotter ham, de som ikke liker ham og de som blir påvirket. All PR er god PR ;) Eirik '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smitt Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 http://www.dn.no/dnBil/article1000706.ece?WT.svl=article_image http://www.bilprodukter.no - Nissan Skyline - Nissan 200sx *solgt* - Bmw E36 318is Coupè *solgt* - Mitsubishi Lancer Evo III GSR *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Januar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 jeg heller liker ikke trynet på fyren, MEN fremdeles må man jo gi all respekt til fyren som har kommet seg så langt ut av "intet". men han kan jo heller ikke regne med å få igjen pengene sine når han kræsjer bilen etter at koenigsegg hadde tilbudt han et kjørekurs med bilen før han la ut på banen med den... dette var like før han kræsja bilen... mannen må jo være dum om han tror han får tilbake pengene da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggaren Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 men han kan jo heller ikke regne med å få igjen pengene sine når han kræsjer bilen etter at koenigsegg hadde tilbudt han et kjørekurs med bilen før han la ut på banen med den... dette var like før han kræsja bilen...mannen må jo være dum om han tror han får tilbake pengene da.... Hvorfor skulle han ikke få penga tilbake selv om han kræsja den:shake Er tross alt noen millioner det er snakk om her. Og Koenigsegg har vel ingenting de skulle ha sagt når han det er han som eier bilen, selv om han gikk i sandfella. -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Har ikke Sharif arvet alt etter faren sin, det var vel han som startet opp i ett telt oppå Skedsmo? Det har jeg blitt fortalt. Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Hvorfor skulle han ikke få penga tilbake selv om han kræsja den:shake Er tross alt noen millioner det er snakk om her. Og Koenigsegg har vel ingenting de skulle ha sagt når han det er han som eier bilen, selv om han gikk i sandfella. Les artikkelen over her, Sharif fikk LÅNE den bilen, det var ikke han sin. Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Og han fikk streng beskjed om å ikke bruke den på banen. Men som det står i artikkelen så tok det ikke lang tid før han var utpå etter at sjefen dro. Ett ord tror jeg beskriver Sharif i det øyeblikket: Idiot... La han få igjen penga sine minus skader på bilen og alle andre ting som har kosta Koenigsegg penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apoc_ Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Sharif er så useriøs på alle måter at det ikke er til å tro. Jeg har sluttet å handle felger av han. Handler hos et annet sted som jeg får det mye billigere hos. Jeg sparer faktisk mange tusenlapper ved å velge det dekksenteret jeg bruker enn Sharif... Jeg orker ikke skrive historiene mine/erfaringene mine om Sharif, men skriver noen stikkord under. Dere kan jo da selv bedømme.. Useriøs Leverer ikke felger Dårlig kundeservice Betaler/betalte ikke ansatte - måtte hente felger og dekk på lageret til den summen han skyldte Holder ikke avtaler Dårlig kvalitet Leverer gamle dekk Leverer andre dekktyper enn bestilt - "jammen, disse er minst like gode.." Helt enig! Definisjonen på stikkordene dine er: Sharif. Han er en skrotnisse, rett og slett. 1989 - Volvo 740 TIC - B230FT - Prosjekt 1985 - Volvo 740 GL - B230A - Bruksbilen 1993 - Opel Omega 3000 24v - C30SE - Solgt 1984 - Volvo 740 GL - B230A - Solgt Ø.K: Add-on styling til Volvo 7-serie, evt noen som støper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg