Gå til innhold

smallboy/lindapus- S13 silvia prosjekt

Ranger emnet

smallboy

Anbefalte innlegg

Uff da har det altså skjedd noe jeg ikke trodde kunne skje om det snødde i H'*****.

Jeg har gått til innkjøp av en S13 silvia. Dette er en bil jeg og min samboer skal ha sammen, men det spørs vel om det er hun som kommer til å bruke den mest. Time will showalacocaina

Hva som skal gjøres vites ikke helt enda. Bilen kommer til Norge i midt/slutten av Januar.

silvia3.jpg

silvia2.jpg

silvia5.jpg

silvia18.jpg

Bilen er en 1993 mod, ca 100k km.

ting vi vet er gjort fra før:

Front montert IC

Luftfilter

Eksos

Coilovers

Bodykit m/ svær vinge

Det vi vet skal gjøres:

2 stk Cobra seter

2 sett 6pkt seler Cobra

Wheels 18/19el20"

mulig bur

mulig endre farge

Ønsker gjerne noen innspill på hva slags felger som kler slike biler. Japser er noe jeg ikke kan.

helsning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er en SR20det motor ja. Hva vi har betalt er vel ikke veldig viktig men de ligger vel i sjiktet 70k + - .

Stolene blir antagelig blå. felgene blir nok ikke bestemt enda. skal venteå se på 07 nyhetene. Ønsker å ha noe ikke så mange andre har.

Skilter blir det nok ikke enda hvertfall. Har fått med oss at det kan bli vanskelig. Bilen blir importert i samarbeid med http://www.bonsaicars.com

Sinnsyk fet bil...!!!

Hvordan får du den inn i norge.... hvem er det som importerer bil... får jeg lov å spørre om pris

øh den kommer med båt?:google

2000 Passat 115Tdi Pd Variant som fortiden ruller på 17" vinterhjul..... H-R fjærer. Coilover kommer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider