smallboy Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Uff da har det altså skjedd noe jeg ikke trodde kunne skje om det snødde i H'*****. Jeg har gått til innkjøp av en S13 silvia. Dette er en bil jeg og min samboer skal ha sammen, men det spørs vel om det er hun som kommer til å bruke den mest. Time will showalacocaina Hva som skal gjøres vites ikke helt enda. Bilen kommer til Norge i midt/slutten av Januar. Bilen er en 1993 mod, ca 100k km. ting vi vet er gjort fra før: Front montert IC Luftfilter Eksos Coilovers Bodykit m/ svær vinge Det vi vet skal gjøres: 2 stk Cobra seter 2 sett 6pkt seler Cobra Wheels 18/19el20" mulig bur mulig endre farge Ønsker gjerne noen innspill på hva slags felger som kler slike biler. Japser er noe jeg ikke kan. helsning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Rå bil! Høres bra ut det her! Hva slags felger skal du ha? Synes rød met. kler silvia. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 grattis... blir bra med drifte bil også... Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Grisefet bil! Skal dere ha skilter på? Work Emotion CR Kai er skikkelig fete felger til japsebiler! Her er noen linker: http://www.konishitire.co.jp/topic/emotion_crkai/index.html http://www.rodmillenstore.com/images/wheels/work/CR_kai.gif Her er en Silvia S15 med slike felger på, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Sinnsykt^^ Grise fet:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS 84 Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 er vel en sr20det motor i denna Siter -15 Skoda Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Dritkul bil!! Behold den hvit og rødt int og svarte rims ;) Synes det ligner på en rb20 jeg? Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Øksnevad Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Sinnsyk fet bil...!!! Hvordan får du den inn i norge.... hvem er det som importerer bil... får jeg lov å spørre om pris ;) Siter http://www.PowerDrift.no I Live My Life Sideways...! Mvh Fredrik Øksnevad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Gratulerer med fet bil, må nesten være så frekk som å spørre om pris selv :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 er no en sr20det for liknet ikke mye på RB.. om dere følger med på diverse forum,er det nok ikke mulig å få skilt på denne på en stund..... men fet bil!! hvor og hvor mye?? svein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lindapus Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Det er en SR20det motor ja. Hva vi har betalt er vel ikke veldig viktig men de ligger vel i sjiktet 70k + - . Stolene blir antagelig blå. felgene blir nok ikke bestemt enda. skal venteå se på 07 nyhetene. Ønsker å ha noe ikke så mange andre har. Skilter blir det nok ikke enda hvertfall. Har fått med oss at det kan bli vanskelig. Bilen blir importert i samarbeid med http://www.bonsaicars.com Sinnsyk fet bil...!!! Hvordan får du den inn i norge.... hvem er det som importerer bil... får jeg lov å spørre om pris øh den kommer med båt?:google Siter 2000 Passat 115Tdi Pd Variant som fortiden ruller på 17" vinterhjul..... H-R fjærer. Coilover kommer..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS 84 Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 regnet med at det var sr20det. for rb20det kom vel bare i "husmor" skyline mener jeg å huske. fett at det er noen som henter inn silviaer også. 200sx har jo blitt/er bærums sierra. men silvian s13 er jo helt annerledes karroseri messig Siter -15 Skoda Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo245 Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 ja de er hakket kulere en 200svettx... er så sykt mange av de nå az... blir kult og se deg rund breisladd svingen i den der linda ;) Siter drive safe. drive volvo _-_volvo 245_-_b23 ft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitchyou Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 hiver meg på bølgen. BLO FET BIL DET DER Siter 2005 Mercedes c180K sport 1992 BMW 325 coupe 1990 Toyota mr2 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smitt Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Endelig har du skjønt det Stian. Gratulerer:spin Siter http://www.bilprodukter.no - Nissan Skyline - Nissan 200sx *solgt* - Bmw E36 318is Coupè *solgt* - Mitsubishi Lancer Evo III GSR *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg