HaMMeR89 Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Hva er drit da? Er sånn det blir når det setter krav til utslipp.Noe må gjøres. Er bare å håndtere det forsiktig, for får du det i ledningen er det gjort, kryper med en hastighet på 0,6M/H. Altså 60cm i timen:yak: Så derfor skal du ta alltid tappe systemet helt. Systemet kjører også en prosess etter du slår av tenningen, slik at det ikke står trykk i systemet. Og man må passe på og beskytte kontaktstykkene,med pose+strips eller noe lignende! Adblue er en god løsning på Euro-kravet! Jobber i Volvo elr? Nesten ordrett fra det som står i det ene kursen om Ad-Blue. Alle snakker om Stoffet Ad-Blue. Det er rett og slett grisepiss, Urea... Siter Simen Hammer TrackBird DOT net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 egenskapene til stoffe som gjør det til no drit Er det bedre med EGR? Det er resirlulering av eksosen, eksosen blir ført inn i sylindaren igjen. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burner Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 I Finland er det gjort en studie, ved et uavhengig institutt, som viser at biler med SRC går ca. 10% billigere enn de med EGR (Studien man hänvisar till i bladet är gjord av oberoende VTT http://www.vtt.fi/?lang=sv)) Så selv om noen synes Urea (AdBlue) er noe dritt, er det den mest kostnadseffekteive måten å klare Euro 4 og 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MB300Diesel Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Hadde vel gjerne svart på det jeg :) Men uansett, add blue har ikke noe direkte å si for motoreffekten, men går du tomt for det stoffet så minker effekten drastisk. Hvor mye vet jeg ikke.. men man merker det kraftig. Hvis du kjører helt tomt for ad-blue, så kan dysa smelte. derfor ikke lurt å kjøre helt tom... :) Siter '04 Mondeo STV '96 MB C220 Diesel til salgs '85 MB 300Diesel solgt, '91 BMW E34 520i (solgt) '82 MB 300 Diesel (RIP) '80 Talbot Simca (RIP)'86 Opel kadett (RIP) '79 Volvo 244 (RIP) '76 Datsun 100A (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.