Gå til innhold

Felger

Ranger emnet

Lindurt

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...

Stjeler tråden litt. Jeg må nok gjøre om planene mine litt til sommern. Så jeg må gå for 17" felger istede for 18". Grunnen er enkel: Rimeligere og litt mer komfortabelt der jeg bor.

Hvordan ser en vanlig Passat 99modell ut med 17" uten senk?! :D Senkesett som duger litt er så svindyrt, så vil liksom vente med senking itl neste år, så jeg får et sett jeg kan "leve" med. 99modellen ble vel solgt med 17" for de som ville ha det?

EDIT: HAr 15" nå, som jeg skal ha over på vinterdekka (er det på den nå også, men ikke alu :)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår