Gå til innhold

Har jeg hatt flaks???

Ranger emnet

volvo850_BSR

Anbefalte innlegg

Hey folks!!

Har hatt lappen siden 10 april 2006, og har enda ikke blitt stoppet i neon kontroll eller blitt tatt for råkjøring. Kjører relativt fort til tider...

Har jeg hatt flaks, eller blir man rett og slett ikke stoppet så ofte?

-1994 Volvo 850 T5 290 hk

-1993 Mitsubishi Galant 1.8 16v

-1988 Honda Crx

-Volvo 440 1.7

-Audi S4 4.2 Quattro (Broder`n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Jeg har hatt billappen siden 13. oktober 1992 (mc-lappen siden 1995), og til dags dato har jeg opplevd:

Stoppet i bilbeltekontroll i hjembyen , hadde dessverre ikke beltet på da jeg var stressa - skulle på ei sjappe og kjøpe kobling til stereoanlegg før stengetid. Null bot, men beskjed om å bytte ene pæra foran på den gamle Opæln. Som sagt så gjort. Og rakk butikken!

Èn stk bot kr 1500,- i 1995 for å svinge inn der det var sving forbudt (midt i Oslo sentrum og jeg var svært lite kjent med veiene).

Èn stk fartsbot i 1996, stoppet ved avkjøringen til Sandvika retning sør, i en daukjørt Toyota Corolla. Lå i 110-120 i venstrefila, ble målt til 107 og redusert til 105, som resulterte i 1500,- i bot.

I 2002 3. juledag ble jeg stoppet for promillekontroll ut av Rælingstunnelen. Blåste oransje (hallo, eneste jeg drakk var tre pils på kvelden før! Kjører ikke hvis jeg er i tvil!!), kjørte uten problemer videre til stallen, hvor bilen naturlig nok ble stående i 3-4 timer.

Ellers har jeg fått et par parkeringsbøter og opplevd å bli taua bort en gang.

Er ikke så gæærnt det med tanke på at jeg har hatt lappen i 14 år? (Hjelp, jeg begynner å bli seriøst gammal :hvaskjera).

Og jeg kjører ikke alltid like pent selv.......... hverken med to- eller firhjuling :D

'89 Corrado VR6

'93 Golf TDK (bruksbilen)

'76 Golf L "Barock" (vurderes solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi..hehe...har hatt litt uflaks,da..men er enig med deg...syntes ikke det er så gærnt med tanke på at du har hatt lappen i 14 år! Får håpe du slipper å treffe snuten en gang til da!! hehe, ma kan jo drømme!!

Tut og kjør!

-1994 Volvo 850 T5 290 hk

-1993 Mitsubishi Galant 1.8 16v

-1988 Honda Crx

-Volvo 440 1.7

-Audi S4 4.2 Quattro (Broder`n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey folks!!

Har hatt lappen siden 10 april 2006, og har enda ikke blitt stoppet i neon kontroll eller blitt tatt for råkjøring. Kjører relativt fort til tider...

Har jeg hatt flaks, eller blir man rett og slett ikke stoppet så ofte?

Hva er neon-kontroll?

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider