Olè-Boy Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Hei lurte på om noen har hørt noe om denne i det hele tatt jeg, hørtes LITT for flott ut liksom, eller tar jeg feil?? :) http://my.qxl.no/accdb/ViewItem.asp?IDI=415917015&Catg=15620&listingtype=0&listingsort=0#questions Siter 17" 5x100 ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 hmm.. ITA= intake air tempratur sensor.. Det den gjør er og "lure" motoren til og tro at lufta den får er kaldere, Da får motoren mere bensin. Men lufta er jo ikke kaldere.. motoren går da med dårligre forbrenning enn det den hadde gjort om lufta var kald.. sånn jeg har skjønt det :D mao humbug.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olè-Boy Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 jaha skjønner, lurere med IC da, hvis man har turbo da??? Siter 17" 5x100 ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 ett ettermarkeds innsats filter er en fin/grei/normal start. som i alle fall gir lyd fra seg.. hehe og lyd er halve opplevelsen.. hehe edit: det jeg mener er at en IC er vel ett litt større prosjekt? HK messig har jeg ikke peiling.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olè-Boy Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Ja sant IC er jo litt mere greier ja, men kan vel ikke være så bra for motoren og kjøre med den "chip`n" i lengden heller, ville jeg tro.. Siter 17" 5x100 ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg