Morgis Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Å velge kun 1 bil er umulig. 3stk kan jeg klare :D Mustang. Gjerne fra Saleen. Shelby Chevy SS pickup Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Shelby ,NYDELIG! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Saleen ble startet av Ford, på en måte. Er en egen fyr som driver det.Kommer ikke på navnet hans i farta.. Kallest bare Mr.Saleen..[/Quote] Niks, Saleen ble ikke startet av Ford, Saleen er et tunings firma som tuner Ford sine biler, på samme måte som Shelby og Roush, og at han blir kallt Mr.Saleen kan jo komme av at han heter Steve Saleen, Steve Saleen var tidligere race car driver, som begynnte for seg selv rundt 1983 med å bygge om og tune Mustang. og for en god stund siden bestemte han seg for å bygge en egen bilmodell http://www.saleen.com/ Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Det er rart at når pene biler bringes frem på banen velger ofte folk superbiler Huff, superbiler :shake Hvem bil? Hvilken bil? 1966 Pontiac GTO (dette er riktignok en vanlig lemans, men fint stuk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Siden vi snakker peneste: Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Tja. S7 er mer funksjonell enn vakker, imho. Ferrari har ikke laget virkelig pene biler siden 60-tallet, da de forøvrig laget et par som tar pusten fra meg. E-Type er i mine øyne en ekstremt vakker bil, men klarer aldri å svelge designet helt som verdens vakreste. Honda NSX.. elsker designet, funksjonal nytelse, men.. njææ. Umulig å velge kun én da :P Men nye TT'n eller R8'n stiller sterkt i topp her. Hm, jo, men de må se seg slått av; Alfa Romeo 8C Competizione. Men er ikke perfekt. Blir forøvrig slått av DB7. Men DB7 er ikke perfekt, dermed står det mellom: Sent 70-talls Aston Martin V8 Vantage vs. Aston Martin DB9. Mjo, blir DB9. Men sent 70-talls V8 Vantage er den jeg helst vil ha. :) Edit: Enda en som passer på listen: Shelby Daytona. Gjerne den Sør-Afrikanske replicaen, ekstremt pen. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 1937 Bugatti T57sc Atlantic Om ikke verdens peneste så ligger den ganske høyt på lista. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Niks, Saleen ble ikke startet av Ford, Saleen er et tunings firma som tuner Ford sine biler, på samme måte som Shelby og Roush, og at han blir kallt Mr.Saleen kan jo komme av at han heter Steve Saleen, Steve Saleen var tidligere race car driver, som begynnte for seg selv rundt 1983 med å bygge om og tune Mustang. og for en god stund siden bestemte han seg for å bygge en egen bilmodell http://www.saleen.com/ Ahh, dette stemmer rimelig bra;) Men husker jeg rett, så fikk Salenn driftspenger ifra Ford også, ivertfall når de skulle begynne å produsere egne biler! :) 'Jumpstart' på en måte. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Her er min favoritt: VW Karmann Ghia Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-SK Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Og et litt mer unikt bilde... Bildet er tatt fra en gammel post av mazdafun. Tenker meg kanskje slutten av 60 tallet. Hvis jeg husker riktig er det ordføreren i Oslo og en Mazda sjef, når Mazda skulle etablere seg i Norge. Kanskje ikke vakreste bilen, men som første Mazda med wankel har den jo også historie som er viktig! V Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Ahh, dette stemmer rimelig bra;) Men husker jeg rett, så fikk Salenn driftspenger ifra Ford også, ivertfall når de skulle begynne å produsere egne biler! :) 'Jumpstart' på en måte. Er meget mulig Saleen fikk en slik jumpstart fra Ford, siden dei har meget tett samarbeide, Ford valgte jo Saleen til underleverandør og han også har monteringen av Ford GT på sin fabrikk Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 kall meg gjerne harry med amazon har i mine øyne fineste linjer:D.. samme med pv, utrooolig fine biler men ingen biler kan slå en ordentlig fin ascona A<3<3, fine skarpe linjer og bilen er fin invendig til å være fra 72-75 svigerbror har en ascona A, og når jeg sitter på i den, kan ingen føle en høyere status en den statusen jeg føler.. føler meg som kongen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Detomaso Pantera stiller høyt på listen. De bilene får det til å røre seg i buksa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 kall meg gjerne harry med amazon har i mine øyne fineste linjer:D.. samme med pv, utrooolig fine biler men ingen biler kan slå en ordentlig fin ascona A<3<3, fine skarpe linjer og bilen er fin invendig til å være fra 72-75 svigerbror har en ascona A, og når jeg sitter på i den, kan ingen føle en høyere status en den statusen jeg føler.. føler meg som kongen:D Du er ikke harry, Amazon er en meeeeee-eeee*holder på det*eeeget pen form. Ascona A.. nja.. der mista du meg. :P Men all respekt for induvidualismen din. ;) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 1937 Bugatti T57sc Atlantic Om ikke verdens peneste så ligger den ganske høyt på lista. Oi oi oi!! :phatyo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg