aiwass Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Hei! Idag krasjet vindusviskerene mine, noe som førte til at de ble skjeve og dro et par stygge riper over frontruta mi! Er det noen som har noe tips til hvordan jeg kan få fjernet dette for en billig penge? Svar mottas med takknemlighet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Det KAN være mulig å rubbe dette bort med glass polish, men det er det liten sjangs for.. Så, ny rute my friend;) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Slipe ned ruten. Koster ca. 600 kroner, og ruten blir som ny. Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordoba dude Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 i enkelte tilfeller kan den "pusses" med tannkrem... ja, høres utrolig ut, men det var nok til å redde ruta på van'en til min far.. etter en "skrape is av frontrute med spade" skade.... hvilken tannkrem som er best, aner eg ikke.. prøv deg fram.. Siter Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene... http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajero Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Har også hørt om tannkrem trikset Hva med sånn tannkrem for røykere og hvitere tenner? Sikkert mer slipestoffer i de?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg