golfbil Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Så langt er vi vel 3 stykker som er lokalisert ganske nærme hverandre i nedre Buskerud :) - meg - truhaa - Meguiar's Fan Jeg er forholdsvis fersk, men er helt hekta allerede. Hadde kanskje vært moro å møtes for å utveksle erfaringer og for å bli kjent med andre med samme interesse :) Kanskje vi kan starte en egen "Detailer's Club Norway"... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 :D Ett nickbytte :D Mer seriøst enn det andre tullet. Det hadde vært gøy det, tenkte faktisk på det før idag. Erre svart Golf 4 2 dørs du kjører Golfbil ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Nix, 5 dørs :D Men den er svart ja, med swirls.. hehe alacocaina Kjører du bilen du har i avataren din? Vi får se om vi får samla oss litt etterhvert, kanskje vi kunne blitt sponsa... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Jepp, men ikke de hjula da. Det var i sommer. Jeg vet om 2 stk som bare må bli med på Sema Show i Las Vegas til høsten. Var der i november, det var morro gitt. Var på Meguiars stand da de introduserte en ny lakkrens(MG86) + 2 nye ullpads og 2 nye skumpads til bruk sammen med MG86. Tror du det var artig eller ? Litt dyrt å dra , men det var verdt det. Du vet att de forhandler Meguiars på Bildeleksperten og Steglet Bildeler ? Håvard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Ja, det veit jeg. Har handla endel på Bildeleksperten. Gode priser der i forhold til andre steder, faktisk. Sikkert en skikkelig opplevelse å være på et sånt show ja! Fikk du handla med deg noe hjem da? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Desverre ble det ikke mye handling gitt. Var litt mye å fordøye, men neste gang vet jeg litt mer om hva jeg vil og ikke :D Mye skuffende Shine å se på de forskjellige bilene på messa. Vil nesten påstå att det er bedre på "show" her til lands, med tanke på att vi bor i lille Norge. Men seff mye nice :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Det som er ille nå er at jeg ikke kan bevege meg utendørs (med bil) uten at den er nyvaska/polert, i og med at dere to sirkler rundt i området. Tenk å treffe på en av dere to med møkkete bil da, det hadde f... meg vært ille. kan ha vaskemøte istedenfor symøte. he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Vi skal ha med kamera :D Greit å ha vaskemøte.. hehe bare ikke oppvaskmøte. Men du kjører vel ikke rundt i en møkkete bil, gjør du vel? :nono: :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 HAHA. Bilen min er skammøkkete. Kan hende det blir bedre nå som snøen daler ned :D Sikkert kommet snart 10 cm her siden kl 1800. Funderte sterkt på å vaske og muligens polere litt lett over røysa imorra :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Nei, det er sjelden den er møkkete, men om du ser meg på veien hjem fra Oslo, kan jeg ikke si bilen er ren, må ha henger med vanntank og høytrykks spyler med seg da, for å holde den ren. Er nok gal, men ikke så gal enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Har vært ille min også, men da er det morro å vaske også da. Da er det greit å parkere i garasjen 1 time senere nyvasket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 GAWD!!!! Fet den bilen din ass truhaa. Er det dyrt å kjøre med til daglig ? Sku ønske noen kom å kjøpte seg slik på jobben. Eller att jeg kjøpte meg en selv :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Sinnsykt hvor lite som skal til, når man først har nådd et visst nivå! Bilen din ser meget bra ut, truhaa! Bilen min er sånn halvveis møkkete, men den skal tas i morgen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 GAWD!!!!Fet den bilen din ass truhaa. Er det dyrt å kjøre med til daglig ? Sku ønske noen kom å kjøpte seg slik på jobben. Eller att jeg kjøpte meg en selv :D Takker. Dyrt å kjøre? tja, bare ikke kjøre tulling det så er det ikke så ille (bare å KLARE det da) Jobber du med Mitsu eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 HEHE. Det hadde sikkert ikke jeg klart. Jepp, jobber på Mitsubishi bilbutikk. Honda og Citroen oxo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg