Cossyboy Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 jasså håvard, fått deg litt bedre nick nå? hehe...Uglabrugladrugla eller hva du hadde før var jo ikke akkurat det beste!! hehe... Detailer's Club Norway, hehe, artig tanke det der... Og en tur til SEMA må bare anbefales...Ser bare fram til at Thomas ringer og sier det er klart får tur igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Halla Tarzan. Ja. hehe, var litt teit det nicket :D Var ment for å tulle med en på jobben. Men oppdaga jo att forum er gøy og da måtte jeg jo få bytta. Blir noen dager kortere tur iår hørtes det ut som, mer fokus på messa kanskje ? hehehe Blir det noe shining om dagen da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossyboy Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Jada, blir da noe, har roa seg litt ned på den vanlige jobben nå, så da får jeg mer tid til dette...tok en svær LT varebil i helga, dekorfjerning og fullpakke...masse kjei jobb, men ble bra tilslutt.. Ellers så driver faktsik lista å bygger seg opp mot våren, og det er bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Dekorfjerning ja, ufffff. :| Skal fjerne dekor på en hvit Citroen Jumper om en uke. Dekoren har sitti på i 2-3 år og bilen har aldri vært annet enn vaska :| Men men, vi går på med MAKT!! :D Må ta meg en tur innom deg en gang jeg er opp til svigers eller svogers :D Gruer meg nesten litt til våren jeg nå, blir ,mye å gjøre her oxo. :D Oxo har man lett for å bli litt lei når man driver med biler i vanlig jobb oxo. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossyboy Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 bare å hyle ut når du er oppover.... Veit, derfor har jeg anna yrke tildaglig...hehe...vil ikke ødelegge hobbyen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 er ihugga bilpleie fanatiker:titties: jobber på bilpleiesentert i drammen og koser meg med og polere biler:hellothere: :ass: jobba med spesial pleie før og nå er det litt mer fort arbide men etter hvert skal jeg få meg et sted og stå og da skal jeg stå og kose med bilen min og polere på dem hver uke.hehehe viktig med fine biler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 skulle fått til en klubb for oss som driver med dettemed litt møter og dele erfaringer om ting vi har gjort og produkter vi har brukt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grimmi Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Jøss. Jobben min nevnt her. Jobber på Bildekeksperten som klargjører :) Siter -94 Omega 2,5 TD dieseldyret -98 Omega 2.5 TD CD Delebil. Selges i deler. Rustfri!! -95 Omega 2.0 Stv. Skinn osv. Selges. -90 200sx Stage 3 -92 200sx drift/isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 skulle fått til en klubb for oss som driver med dettemed litt møter og dele erfaringer om ting vi har gjort og produkter vi har brukt Støtter denne, er selv ikke fra buskerud eller erfaren men hadde vært kult med club, kan skaffe overbillige "Detailer's Club Norway" dekaler (eller noe) vist ønskelig :) Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frank_jarle Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 truhaa, hvilken vei kjører du ut av oslo? Jobber rett ved Lysaker og ser rett ned på hovedveien får med meg det meste som skjer inkludert de ørten utrykknings fartøyene som kjørte der for 2 uker siden og forrige uke. :) Æ æ en søøørrrlending som bor i Bærrrøm ;) for min del så er det litt "pinelig" å eventuelt møte opp med dere som har fete biler, kjører fremdeles rundt i min Hyundai Elantra....hehe :) Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Må innrømme at det hadde vært litt artig å kjøre i en liten "show and shine" kolonne. Folk hadde nok snudd seg rimelig ofte, og noen måtte kanskje tatt på solbriller pga glinsende lakk :fatality: Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Ikke pinlig om du kommer med den flotteste lakken :D Har sett mange som kjører rundt i fullstylete supra`er, med stygg lakk osv. Tar seg ikke bra ut. Har du flott, bil du vertfall ta vare på den også :) Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg