lars-frr Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Motoren fusker når jeg starter den etter at den har stått stille en natt .. Den er helt fin igjen når jeg har kjørt i et par min .. Men siden vintern er rett rundt hjørne så er det ikke noe digg å vite at motoren sliter med kulde .. Skal bytte tennplugg idag for åse om det hjelper, noen som har noen ide om hva jeg burde bytte . Det er en 85 mod 1.6l motor Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 hadde samme problemet på min,.skift plugger og stifter :) funka for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Originally posted by pahf hadde samme problemet på min,.skift plugger og stifter :) funka for meg. Kan godt være choke greia som begynner å bli gåen på gassern din... har samme motor, og min choke er føkka... motoren går ujevnt og fusker når den har stått over natta. men kjører jeg litt, så funker den igjen.. (skal kjøpe ny gasser før vintern) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Er ny gasser dyrt da ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Originally posted by lars-frr Er ny gasser dyrt da ?? Kjøper på dynga:)... Som fungerer.. det må du forsikre deg om før du kjøper den:) ellers er det dyrt.. eller du kan kjøpe deg WEBER gasser da:)) hehe 5-6000 spenn Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Man får vel som regel penga igjen hvis de ikke funker....? Hvis jeg kjøper noe på skroten, så forsikrer jeg meg alltid om det... Hvis du kjøper et eller annet for "feilsøking" så er det jo greit å si fra om det, og avtale på forhånd, hvis folka er noenlunde seriøse.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg