vetran volvo Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 noen som vet om det er mulig å få godkjent en 142/242 som cab i norge eller om man kan få godkjent en som man tar inn fra svergie hvis den er godkjent der???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 skal være mulig det,når jeg spurte om import av ombygd bil så fikk jeg til svar at så lenge det fantes dokumentasjon på at den var godkjent i sverige var den også godkjent i norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetran volvo Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 takk for svar da er det håp da har sett på noen 142 caber i svergie noen peiling på avgifter man må ut med for å få den til norge?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 takk for svar da er det håp da har sett på noen 142 caber i svergie noen peiling på avgifter man må ut med for å få den til norge?? moms+div avgifter..kommer på ca 4000 i avgifter mener jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetran volvo Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 okay det var ikke så ille da er det nok bare å lete vidre etter biler i sverige, finne ett bra godkjent utgangspunkt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg