Gå til innhold

Gatebil på Rudskogen nå til helgen. Hvem kommer og hva kjører du

Ranger emnet

RS2

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by eirikoo

Ja, det gikk jo bra igår, Era?

Været ble fint og banen tørr, så det gikk mer dekk enn jeg hadde planlagt.. :D

Jo tak for i går.

Ja det gikk knall bra bilen lever og dekka har fårr slitt seg ordentlig men ellers bra.

Ja den bilen din er tøff og se på i action spes i lettspinnende sladd ut av depo svingen :D :D :D

I går var det NSK (Norsk Sportsvogn Klubb) som hadde banen i dag er det KARN (Alfa klubben) fra 17-21:00.

Å ja det Db måles her også men krava er vist endra til 1 m ut til siden 1 mtr bak eller no og 94Db sa han i går.

Målte meg til 94+ og eiriko til 98 uten demper i bakpotta men vi fikk begge kjøre uten klager :D :D :D

Men de viste ikke om det sto måler langs banen.

Ses til helga.

Jeg skal gasse mere i kveld jiiiii ha :) :) :)

Ratata overlevde bilen?

Legger ved et bilde av Ratata i action

Era

post-92-13804850236543_thumb.jpg

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, detta var gøy!

Synd man ikke greier å dy seg med tanke på sladding og sånt, det går jo ikke spesielt fort da, men du verden så gøy!

Har du noen bilder av kjærra mi og eller?

Kan bare maile meg på eirik@eunet.no

Men du knipser vel kanskje ikke så mye riskokere? :D

Fett å se yankee biler i ville sladder også, men bilen din ser jo ut som den kan svinge og? (Så deg forresten ikke i bakspeilet.. :D )

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

Jepp, detta var gøy!

Synd man ikke greier å dy seg med tanke på sladding og sånt, det går jo ikke spesielt fort da, men du verden så gøy!

Har du noen bilder av kjærra mi og eller?

Kan bare maile meg på eirik@eunet.no

Men du knipser vel kanskje ikke så mye riskokere? :D

Fett å se yankee biler i ville sladder også, men bilen din ser jo ut som den kan svinge og? (Så deg forresten ikke i bakspeilet.. :D )

Ja knall morro.

Jajaja litt morro må man ha det kanke bare kjøre fort selv om jeg prøvde på det.

Skal vi se snurra bare to ganger i går da :))

Sendte deg et men det er i pit lane fikk ikke tatt no spes med bilder det blei så mye kjøring.

Jo knippser alt jeg men som sagt tid så blei ikke mange tatt.

Ja bare jeg lærer og bruke den nå så har bygget om hele styriga i vinter samt bakhjuls opphenget så jeg trenger litt trenging.

Det var forde jeg lå forrand deg ;) :D :D: D

Tror bare jeg var på banen med deg en gang gitt.

Ellers fikk jeg da hatt mye morro med flere men jeg trenger og lære og kjøre fort er ikke no racing emne.

Era

Denna er jo ikke stygg da:

post-92-13804850236664_thumb.jpg

Power out of controll is me...

Lenke til kommentar
Del på andre sider