golfbil Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 10-litersbøttene blir fort for små når man vasker bil for hånd :) Etter dårlig innflytelse fra truhaa har jeg derfor bestilt meg en slik: Bruke 10-litersbøtte ved siden av som skyllebøtte (!?), så blir møkka tryllet bort tenker jeg! :magic: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Gærninger.....:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Har vel langt fremskreden vaskemani bare.. hehe.. jeg får skylde på forumet her.. :cook Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Hvor kjøpte du den? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Ble handla inn på Norsk Prol. Går an å handle på nett også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 koster vel noen hundrelapper den der vel? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Var ikke helt billig, kunne vært bittelitt rimeligere. Men det er ikke sånn at den blir utslitt og ødelagt, så sånn sett er prisen grei nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 og det vil si at prisen var? 300-400? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 350 mener jeg å vite (sendte dama for å handle) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 350 for en bøtte? Tørr jeg spørre hva det er som er så spesielt med denne? Blir bilen ekstra ren om du bruker denne bøtta? :o Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 350 for en bøtte? Tørr jeg spørre hva det er som er så spesielt med denne? Blir bilen ekstra ren om du bruker denne bøtta? :o Ligger vel en spesiel rist i bunnen for å samle opp skitt og slikt, så man ikke virvler det opp igjen Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Den ble veldig mye renere.. hehe Neida, det som er spesielt er den risten i bunnen, at den er større enn ei vanlig bøtte, samt skrulokket som gjør bøtta helt tett om man skal bruke den til andre ting. Ellers er den skikkelig kraftig. Får kjøpt pute til den også, sånn at man kan sitte på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Har hørt rykter om at Felleskjøpet skal ha noen store bøtter som ligner i dimensjon, hadde vært gøy å titta på. Har jo en gritguard liggende hjemme som jeg kunne testa om passer. Husk at det er viktigst å ha gritguarden i "skyllebøtta" da det er i den dritten havner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Har du sjekka ut Felleskjøpet ennå, n0stra? alacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Ikke enda desverre, men jeg fikk meg et par bøtter på jobb som hadde inneholdt en eller annen type strøsalt som jeg har vasket og regngjort. De er ca lik grit guard bøtta i dimensjon, grit guarden gikk pent nedi samt at lokket var kraftig og godt konstruert. Pris kroner null ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg