golfbil Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Legg gjerne ut bilde, så går det an å holde utkikk etter sånt når man er ute og handler :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gutt78 Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Legg gjerne ut bilde, så går det an å holde utkikk etter sånt når man er ute og handler :) Jeg har kjøpt på Felleskjøpet, de passer perfekt til Grit Guard. 12" bøtte som tar 20 Liter. Kr 58 m/lokk. Siter 2002 Audi A6 2.4 Quattro Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Jeg har kjøpt på Felleskjøpet, de passer perfekt til Grit Guard. 12" bøtte som tar 20 Liter. Kr 58 m/lokk. Jeg også :) Det er sånn bøtte til å ha hundefor i :) Men den er som sagt på 20 liter og grit guarden passer fint i bunnen og koster 60 spenn. Bedre enn å kjøpe en ekte gritguard bøtte til 350 ;) Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Jeg også :) Det er sånn bøtte til å ha hundefor i :) Men den er som sagt på 20 liter og grit guarden passer fint i bunnen og koster 60 spenn. Bedre enn å kjøpe en ekte gritguard bøtte til 350 ;) Bilde christian? Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Bilde christian? Det har jeg vettu Espen ;) Den er jo helt sykt harry :sombrero: , også har den ikke hank så jeg har bestilt meg en "5gallon professional wash bucket with grit guard" for $19 på autogeek. det som er greit med bøtta er at man kan ha med seg vann i bøtta hvis man skal håndvaske et sted det ikke er springvann. Lokket sitter ganske godt så :) Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0stra Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Det har jeg vettu Espen ;) Den er jo helt sykt harry :sombrero: , også har den ikke hank så jeg har bestilt meg en "5gallon professional wash bucket with grit guard" for $19 på autogeek. det som er greit med bøtta er at man kan ha med seg vann i bøtta hvis man skal håndvaske et sted det ikke er springvann. Lokket sitter ganske godt så :) Vær obs på fraktpris på noe slikt samt momsen på toppen der igjen, blir kjapt dyrt siden den har såpass stort volum. Fraktfirmaet jeg bruker tar 30 kroner pr liter/kilo avhengig av hva som er størst på det billigste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg