Gå til innhold

D.I.Y(Do it yourself) tråd på Corrado ?

Ranger emnet


AlexTheMan

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Tenkte kanskje det hadde vært fint med en tråd her på Corrado-forumet som er noe lik denne : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=62527

som kan ta for seg de enkeste ting såvel som litt mer avanserte ting. Er jo mange her på forumet som har peiling på litt av hvert, som sikkert kunne vært nyttig for meg og andre med meg.

 

Alex

AlexTheMan

 

- VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt)

- Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt)

- Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok, det er en del likt. Men det er greit ha en på Corrado også, så kan vi stolte eiere føle oss enda mer spesielle :partyon:

Kunne vært greit med litt mekke-tips osv synes jeg da. Hva med dere andre?

AlexTheMan

 

- VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt)

- Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt)

- Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok, det er en del likt. Men det er greit ha en på Corrado også, så kan vi stolte eiere føle oss enda mer spesielle :partyon:

Kunne vært greit med litt mekke-tips osv synes jeg da. Hva med dere andre?

 

Få lagt ut en post om hvordan man mekker dump på g60, og sticky.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få lagt ut en post om hvordan man mekker dump på g60, og sticky.

 

Kjempe idee!!

 

Så slipper vi noobs som spør om det to ganger i uken.

 

Kan se hva jeg rekker i løpet av dagen

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt :) Vi kan jo skrive hva vi kunne tenke oss å få illustrert for så å lage en DIY-tråd som kun inneholder forklaringer og bilder (ikke noe :offtopic )

Polo Classic har iallefall mye å bidre med. Og sikkert mange andre også!

AlexTheMan

 

- VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt)

- Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt)

- Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres bra ut, skal se om æ får lånt et kamera, hell på å sjifte sikrings boks i en 89 corrado, da d brant litt i sikrings boksen. boksen har æ henta fra en 90mod passat, som passer rett i en corrado, ettersom æ sporte en kar på dele lagre på vw audi verksted som sa at d jorde d. å dele numre på sikrings boksen fra passaten må være 357 937 039 for at d skal være samme boks som står i corradoen..!

bilbelte!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som jeg skrev tidligere må det bli en tråd uten innlegg fra andre enn de som kommer med mekketips.

Hadde vært fint med noe som mange lurer på(Feks dumpventil på G-60 :P , hehe). Folk kan jo komme med forespørsler i denne tråden feks??

 

Er det forresten noen som vet om man må kjøpe corrado dørhåndtak til en g60 90 mod? Noen mente det gikk ann å kjøpe til golf 3, andre ikke. Lite lyst å gi 1400,- for dette :(

AlexTheMan

 

- VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt)

- Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt)

- Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som jeg skrev tidligere må det bli en tråd uten innlegg fra andre enn de som kommer med mekketips.

Hadde vært fint med noe som mange lurer på(Feks dumpventil på G-60 :P , hehe). Folk kan jo komme med forespørsler i denne tråden feks??

 

Er det forresten noen som vet om man må kjøpe corrado dørhåndtak til en g60 90 mod? Noen mente det gikk ann å kjøpe til golf 3, andre ikke. Lite lyst å gi 1400,- for dette :(

 

Jeg tror jeg har noen håndtak liggende. Hvilken side trenger du.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som jeg skrev tidligere må det bli en tråd uten innlegg fra andre enn de som kommer med mekketips.

Hadde vært fint med noe som mange lurer på(Feks dumpventil på G-60 :P , hehe). Folk kan jo komme med forespørsler i denne tråden feks??

 

Er det forresten noen som vet om man må kjøpe corrado dørhåndtak til en g60 90 mod? Noen mente det gikk ann å kjøpe til golf 3, andre ikke. Lite lyst å gi 1400,- for dette :(

 

Ebay :phatyo

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CORRADO-vw-volkswagen-REBUILT-passenger-DOOR-HANDLE_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33642QQhashZitem150080904703QQihZ005QQitemZ150080904703QQrdZ1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle kanskje laget det på andre sider også linket det heifra.

Ellers blir d jo 1000 bilder i denne tråden.

 

Kanskje corrado klubben kan hoste noen sider?

 

Hadde jo vært greit å fått slengt ut en god del info som blir spurt mye etter.

Og gjerne ting som er spesielt vanskelig å finne ut av.

 

CCN er mere enn glad for å ta imot slike artikler, vi har en egen HowTo del på siden vår, men den har ikke blitt så stor at det gjør noe, da undertegnede ikke har hatt tid til å skrive noe.

 

alle slike artikler mottas med takk på webmaster@corradoclubnorwegen.com copyright vil bli forbeholdt forfatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår