AlexTheMan Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Heisann! Tenkte kanskje det hadde vært fint med en tråd her på Corrado-forumet som er noe lik denne : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=62527 som kan ta for seg de enkeste ting såvel som litt mer avanserte ting. Er jo mange her på forumet som har peiling på litt av hvert, som sikkert kunne vært nyttig for meg og andre med meg. Alex Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 støtter forslaget, men skal sies at endel ting er ganske likt da. Jeg fikk ett godt tips fra inlegget til Marvil i G3 DIY tråden om hvordan feste golf 4 gearkule i annen bil f.eks :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Sant nok, det er en del likt. Men det er greit ha en på Corrado også, så kan vi stolte eiere føle oss enda mer spesielle :partyon: Kunne vært greit med litt mekke-tips osv synes jeg da. Hva med dere andre? Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Sant nok, det er en del likt. Men det er greit ha en på Corrado også, så kan vi stolte eiere føle oss enda mer spesielle :partyon: Kunne vært greit med litt mekke-tips osv synes jeg da. Hva med dere andre? Få lagt ut en post om hvordan man mekker dump på g60, og sticky. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Få lagt ut en post om hvordan man mekker dump på g60, og sticky. Kjempe idee!! Så slipper vi noobs som spør om det to ganger i uken. Kan se hva jeg rekker i løpet av dagen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Godt :) Vi kan jo skrive hva vi kunne tenke oss å få illustrert for så å lage en DIY-tråd som kun inneholder forklaringer og bilder (ikke noe :offtopic ) Polo Classic har iallefall mye å bidre med. Og sikkert mange andre også! Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 høres bra ut, skal se om æ får lånt et kamera, hell på å sjifte sikrings boks i en 89 corrado, da d brant litt i sikrings boksen. boksen har æ henta fra en 90mod passat, som passer rett i en corrado, ettersom æ sporte en kar på dele lagre på vw audi verksted som sa at d jorde d. å dele numre på sikrings boksen fra passaten må være 357 937 039 for at d skal være samme boks som står i corradoen..! Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Skulle kanskje laget det på andre sider også linket det heifra. Ellers blir d jo 1000 bilder i denne tråden. Kanskje corrado klubben kan hoste noen sider? Hadde jo vært greit å fått slengt ut en god del info som blir spurt mye etter. Og gjerne ting som er spesielt vanskelig å finne ut av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Ja, som jeg skrev tidligere må det bli en tråd uten innlegg fra andre enn de som kommer med mekketips. Hadde vært fint med noe som mange lurer på(Feks dumpventil på G-60 :P , hehe). Folk kan jo komme med forespørsler i denne tråden feks?? Er det forresten noen som vet om man må kjøpe corrado dørhåndtak til en g60 90 mod? Noen mente det gikk ann å kjøpe til golf 3, andre ikke. Lite lyst å gi 1400,- for dette :( Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Ja, som jeg skrev tidligere må det bli en tråd uten innlegg fra andre enn de som kommer med mekketips. Hadde vært fint med noe som mange lurer på(Feks dumpventil på G-60 :P , hehe). Folk kan jo komme med forespørsler i denne tråden feks?? Er det forresten noen som vet om man må kjøpe corrado dørhåndtak til en g60 90 mod? Noen mente det gikk ann å kjøpe til golf 3, andre ikke. Lite lyst å gi 1400,- for dette :( Jeg tror jeg har noen håndtak liggende. Hvilken side trenger du. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Knall idè! da kan mikkemus mekkanikere som seg selv slippe å drite seg ut ved å stille dumme spørsmål... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Ja, som jeg skrev tidligere må det bli en tråd uten innlegg fra andre enn de som kommer med mekketips. Hadde vært fint med noe som mange lurer på(Feks dumpventil på G-60 :P , hehe). Folk kan jo komme med forespørsler i denne tråden feks?? Er det forresten noen som vet om man må kjøpe corrado dørhåndtak til en g60 90 mod? Noen mente det gikk ann å kjøpe til golf 3, andre ikke. Lite lyst å gi 1400,- for dette :( Ebay :phatyo http://cgi.ebay.com/ebaymotors/CORRADO-vw-volkswagen-REBUILT-passenger-DOOR-HANDLE_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33642QQhashZitem150080904703QQihZ005QQitemZ150080904703QQrdZ1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Skulle kanskje laget det på andre sider også linket det heifra.Ellers blir d jo 1000 bilder i denne tråden. Kanskje corrado klubben kan hoste noen sider? Hadde jo vært greit å fått slengt ut en god del info som blir spurt mye etter. Og gjerne ting som er spesielt vanskelig å finne ut av. CCN er mere enn glad for å ta imot slike artikler, vi har en egen HowTo del på siden vår, men den har ikke blitt så stor at det gjør noe, da undertegnede ikke har hatt tid til å skrive noe. alle slike artikler mottas med takk på webmaster@corradoclubnorwegen.com copyright vil bli forbeholdt forfatter. Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg