CumsteR Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Hvis man letter en 92 HB maks og bytter ut panser/bagasjeluke til lettere mer eksotiske fiber? Mulig å presse vekta under 900kg? Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Ja. Alt er mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Det er nok ikke noe problem nei. Min veier i vognkortet 970, og med meg i, større motor enn det skal være, velte bur, full tank++ så veide den 1080. Uten bur, fører, støy isolasjon, og med litt glassfiber og pleksiglass burde det være mulig og få den godt under 900.. Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Ja. Alt er mulig. Ja, alt er mulig, men som du ser har jeg satt begrensninger;) Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg