Gå til innhold

ett stykk mindre volvo på veien!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

du hadde garantert daua hvis du hadde kjørt en pegou eller en vaag ol, du var nokk heldig der ja som kjørte volvo......

"du hadde daua i en audi også"

Men hvis han hadde kjørt Audi hadde han ikke kjørt av veien :p

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du hadde garantert daua hvis du hadde kjørt en pegeot eller en vaag ol, du var nokk heldig der ja som kjørte volvo......

"du hadde daua i en audi også"

Røka raggsokka dine eller?:hvaskjera

Desuten heter det ikke pegeot, men Peugeot!

Du får begynne på skolen, før du begynner å sitte på BF vettu! :asshole:

- Peugeot 406 Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo for life=) ta deg en tur på høgger'n og skaff deg deler:happyhappy: ruller på veien igjen den om du vil.

Er ikke bare bare å påkoste en vinterbil masse penger for å overleve denne stakkarslige vinteren vi har her nå.

Hadde det vært en VAg så hadde det nok ikke skjedd, Kjører litt mere forsiktig med VAG. En volvo vinterbil er bruk og kast. alacocaina

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:boxers

Er ikke bare bare å påkoste en vinterbil masse penger for å overleve denne stakkarslige vinteren vi har her nå.

Hadde det vært en VAg så hadde det nok ikke skjedd, Kjører litt mere forsiktig med VAG. En volvo vinterbil er bruk og kast. alacocaina

eller han kan kjøpe en delebil fra sverige. det er billig. hvis han kjøper dele bilen sammen med en kompis, så blir den jo "gratis" å reparere

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:boxers

eller han kan kjøpe en delebil fra sverige. det er billig. hvis han kjøper dele bilen sammen med en kompis, så blir den jo "gratis" å reparere

Men er det verdt det? Time will showe. Er vel bedre å glemme volvoen og heller nyte evt resterende snø med S4`n? Var vel ikke noe spesielt med Volvoen til Amplifier, så at den skulle være verdt å redde for hans del tror jeg ikke.

Howard, hørte franky fikk vondt i nakken, gikk bra med deg?

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe bare litt stiv nakke, volvoen er nå hos bilvrakern.. hehe hadde jeg kjørt audien hadde jeg sett att det var sving.

dvs, ødelakt radiator inni bilen skaper ett meget fettete belegg inni hele bilen, som igjen lager en ganske grei hinne på frontruta og det er ikke akkurat antidugg.

Men bilen var dritmorsom å sladde med;) alle rundkjøringer dumpa jeg clutchen i 2 gir og sladda rundt hele.. hehe Unik vinkel på forhjula når man skal rette den opp;)

men fy så treigt det er å sladde med Rwd, i forhold til quattro ;)

bilen var ikke verdt så mye mer enn vrakpanten uansett, letteste måten å få bilen til dynga! hehe

- Vw bora 1.9tdi 4motion

X 1991 Audi S4 2.2t

X 2000 Passat

X 1993 Audi S4

X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det gikk bra med deg og de du evt. hadde med i bilen! :) Går greit at noen Volvoer krasjer, vi er så mange uansett! :D Godt du kjørte solid bil i hvert fall, med slike skade på en 740, tør jeg ikke tenke på hva som hadde skjedd i mindre robuste biler.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider