Gå til innhold

Synspunkt ang. sjalusi og gruppe A-spoiler til min?

Ranger emnet

V70-Pappa'n

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

sant, sant... vel, det var nok bare jeg som fikk litt flass da jeg så den lå i butikk. "må ha, må ha" tenkte jeg ^^

men får vel roe nervene og innse sannheten om at jeg egentlig ikke har så tøff bil likevel.. ;)

bruke penger på eu-kontroll jeg da. hvis den går gjennom.

x 91 Volvo 240

x 07 VW Golf V

x 97 Honda Accord

- 98 Volvo V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han har skjønt det nå assa!!!!!!!!!!!!!!!1111oneoneone

Refleksplate, hvite "speilhus", svart inni lyktene, svart grill + list over lyktene.. Da blir det bra. :)

Den plastikken syns ikke jeg sjøl er så fæl.. men det er pent å fjerne den, og lakke bilens farge helt ned. Ser mye lavere ut og :)

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du figuren som eier bilen....HVEM skal kjøre den?? DU? eller oss med andre meninger enn deg??? Jeg monterte grp a vinge på 240`n min, 86mod. Å jeg syns selv hva det var fint. Drit da i hva andre mener, bare du selv er fornøyd. Er det ikke egentlig det som er det beste?

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. joda, men er da greit å unngå ting som jeg har hugd av henda for ;)

Nå har jeg noe småplukk og drive med framover uansett, så skjer vel ikke stort før våren en gang.

Grom den go'førrn din, 240Rallye :)

Blir vel til at jeg beholder plasten, prøver å få den til å se pen ut.

Må få av Volvo-merkene på bakluka, ser litt mer "clean" ut.

Får snart hevet den opp på bukk for å plukke litt under, sjekke at ting henger sammen :)

x 91 Volvo 240

x 07 VW Golf V

x 97 Honda Accord

- 98 Volvo V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider