Gå til innhold

Kor masse koste add-on kit ?

Ranger emnet

VOLVO real power

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det uorginalt fra http://www.spoilershop.se/volvo2.html du tenke på? Ver obs på desse har veldig dårlig passform. Orginalt add-on fra volvo blir ikkje lenger produsert. Eg leitar etter orginale sjølv, men det er veldig vanskelig og finne. Da kan uorginalt vere eit alternativ.

ja tenkte på det, er løgn det dei seie at det er bra passform då altså?

2006 nissan navara

1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har montert slik som skal vere i fronten på min og dei hadde dårlig passform, tror alle sliter med det. Men har snakka med fleire som har montert sideskjørt og dei sier dei og har dårlig passform.

Men det er klart att du får det heilt sikkert til og passe med litt arbeid!:) Men kan ikkje samenlignast med volvo`s orginale til iverfall den dobble prisen.

Volvo 760 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bruker litt tid på og få add-on et til og passe på bilen. Må sikkert sparkle og pusse litt. Mulig slipe litt på glasfiberen for og få det til og passe. So lakker du dei og monterer dei. Skal gå greit, men tar litt for og få det like fint som orginale. Det er klart om du lakker bilen er det større kjanks for det blir bra.

Volvo 760 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

her har jeg noen bilder av passformen til addon fra spoiler shop

Bilde034.jpg

pussearbeid må du regne med

Bilde022.jpg

og ellers helt forskjellige må nok ha en go del skruer her for at dem skal passe

siden den ene er vridd som en skrue

Bilde024.jpg

det jeg prøver å si er hold deg unna spoilershop få tak i orginal.

jeg har enda ikke orka å sette dem på pga passformen må nok sparkle og styre når dem er montert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har snakka med nordvest bil i kr,sund, tror det var 2500,- for bak leppe og 2900,- for frontleppe, ligger på lager i sverige. sidesjørt er ute av produksjon. dette er orginalt volvo.

her er dele nr.ene

Frontspoiler: 6820 460

Bakre innsynsskydd: 6820 461

er detta orginal volvo altså

2006 nissan navara

1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider