Gå til innhold

LFS lan hos go-carter

Ranger emnet

rcfrik

Anbefalte innlegg

ja, da var nok en helg over... denne helgen var fet :partyon: vi satt nå å spilte LFS hele helgen :P og det var selvfølgelig på G25 ;)

Her er et bilde av bordet (ble litt rotetet og litt kabelkaos med alt koblet opp:

http://www.maj.com/gallery/rcfrik/Diverse/13012007068.jpg

EDIT: bilde er litt dårlig siden det er tatt på crappy kvalitet på mobilkamera

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tøft ut. Skulle nesten arrangert et åpent LFS Lan da. Jeg spiller med PS2 kontrollern jeg da. hehe Ikke lett å kjøre rundetider med, men er gull på litt sladding hvertfall.

hehe, hørtes fett ut det også da ;) og hadde vært fett med et åpent LFS lan ;) må høre om det er mulig å få til

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, på tide for meg å svare her nå =P

kunne vell vært litt mindre intimt, ved å sitte diverse steder på bordet, men tenkte vell ikke akkurat på det da :)

Ang kabler:

3* laptop lader

3*g25(med henholdsvis 4 kabler hver)

3* headset

3*lan kabler

= veldig, veldig mye kaos... :D

For de som lurte på laptop, så er min og rcfrik sin kjøpt pga. vi bruker det i skolen(ikke dysleksi, jeg skriver bare j..... stygt! :D), sistemann kjøpte fordi han sku ha lik som meg :hammer ellers er vell laptop et par ganger enklere å ha med seg enn stasjonær..:chicken:

Blei en ganske vellykka helg, tvinga ned pers'en min på AS nat en god del :)

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider