Mr_Q Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Hei. Jeg har kjøpt meg HTC P3600 å har tenkt å kjøpe den pakka med navigator 6 i. Hvor får man dette billigst mulig og sånn? Jeg har lyst på ei pakke som inneholder bilmontering. På forhånd takk for svar:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naits Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Hei.Jeg har kjøpt meg HTC P3600 å har tenkt å kjøpe den pakka med navigator 6 i. Hvor får man dette billigst mulig og sånn? Jeg har lyst på ei pakke som inneholder bilmontering. På forhånd takk for svar:) Her er en butikk i ditt nærområde som har det du trenger Du får sikkert tak i en billig universal bilholder på Clas Ohlson f.eks. :) Siter ---- 2004 Seat Leon Top Sport 1.9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Her er en butikk i ditt nærområde som har det du trenger Du får sikkert tak i en billig universal bilholder på Clas Ohlson f.eks. :) tusen takk, jeg visste ikke at de hadde den=) jeg driver å ser etter fast monteringssett, tilpasset mobilen, med antenne og fast strømforsyning:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naits Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 tusen takk, jeg visste ikke at de hadde den=)jeg driver å ser etter fast monteringssett, tilpasset mobilen, med antenne og fast strømforsyning:) Idedata er ikke den billigste plassen å handle, men eneste jeg fant i farten som passer din PDA; Brodit bilholder m/fast strømtilkobling til HTC P3600 Antenne trenger du ikke. GPS-enheten i den TomTom-pakken benytter blåtann-teknologi, så den kan i teorien ligge hvor som helst i bilen. :) Siter ---- 2004 Seat Leon Top Sport 1.9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Idedata er ikke den billigste plassen å handle, men eneste jeg fant i farten som passer din PDA; Brodit bilholder m/fast strømtilkobling til HTC P3600 Antenne trenger du ikke. GPS-enheten i den TomTom-pakken benytter blåtann-teknologi, så den kan i teorien ligge hvor som helst i bilen. :) ja det vet jeg, men mente for signalet på telefonen til nettet;) tusen takk for at du gidder å finne slikt for meg forresten:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Vil tro det billigste stedet du får kjøpt tomtom er på tomtom.com. Har nettbutikk der! Eller (dette oppfordres jeg selvfølgelig ikke til) kan du laste ned en versjon fra nettet! Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naits Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 TomTom har ikke egen nettbutikk nei. Tenker du kanskje på http://www.tomtom.no? Dette er nettsida til Nystul Navigasjon, som ikke er det samme som TomTom. Siter ---- 2004 Seat Leon Top Sport 1.9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg