Gå til innhold

Turbotrykks måler på 940

Ranger emnet


havove

Anbefalte innlegg

Har nå vært og henta min "nye" 96 mod. 940 lt. Det første jeg vil gjøre er og kjøpe meg en turbotrykks måler. Spørsmålet er da hvor man skal sette den? Er det noen her som har ett godt forslag? Vil jo ikke starte og montere før jeg vet det. Vil helst ikke ha den på A-stolpen. Bilder av hvor du har den ville ha vært fint og alle tips blir tatt godt imot.:partyon:

Saab 9-3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låner denne tråden litt jeg vis det er greit. Noen som har noen gode forslag på hvor man kobler på turbomåler bakgrunnslyset hen? Prøve på lydbryteren, men litt uheldig med valg av kabler (den lyser kun når jeg setter bryter'n mellom to hakk.) Noen som veit hvem kabel på kontakten til lysbryteren det er strøm i mens tenning er i gang?

Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler,

Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT

 

Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her monterte j måleren på min 940...

Å lyset til måleren kobler du f.eks på lyset til lysbryter`n du ser nederst på bildet...

 

Du får ikke trøbbel med at du ikke får vekk dugg på sidevinduet?

Jeg har foreløpig (siste 2 år:)) hatt min måler under hovedlysbryteren, men den kommer da litt i konflikt med kneet. Er også litt vanskelig å se.

Belia

V70 D5 Summum 2005

945 LT LPG 1997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke trøbbel med at du ikke får vekk dugg på sidevinduet?

Jeg har foreløpig (siste 2 år:)) hatt min måler under hovedlysbryteren, men den kommer da litt i konflikt med kneet. Er også litt vanskelig å se.

 

Ikke noe store problemer nei, har "tettet" igjen luftekanalen lenger inn, slik at den lufta som egentlig skal ut der, kommer ut på lufteslusa på dørtrekket...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fire målere og dem har jeg i den midterste luftekanalen. Fant desverre ikke noe bilde av det. Jeg har det en plass, men...[/QUOte

 

Veldig fint om du hadde funnet fram bilde av det. Har hatt samme plan selv, og hadde vært fint og sett åssen det blir

Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler,

Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT

 

Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår