Frakk2000 Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Trenger noen som kan sveise igjen et rusthull på bilen min. Betaler seff for dette. I Kristiansands området. Er på en BMW e36 (fotbrønnen bak førersetet). Ca 12cm i diameter, regner med en må kutte ut mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Ta kontakt med Sten Sløgedal i Søgne. Han gjør litt sånne småjobber for folk på hobbybasis. Jeg kjenner han. Han gjør bra jobb. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Allright, har fått et tilbud fra en annen kar også, hvis ikke det går igjennom, så skal jeg sjekke ut han :) Takk for tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg